روستاهای مستعد در ورزش ووشو مورد توجه قرار گیرند


روستاهای مستعد در ورزش ووشو مورد توجه قرار گیرند

سنندج- ایرنا- نایب رییس فدراسیون ووشو گفت: استعدادهای بسیاری در روستاهای کشور در زمینه ورزش ووشو وجود دارد که باید این روستاها حمایت شوند.

به گزارش ایرنا، زهرا ناطقی روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان کردستان در سنندج اظهار داشت: شاهد استعدادهای بسیاری در روستاهای کشور هستیم که باید با برنامه ریزی نگاه ویژه‌ای به بخش روستایی شود.

وی افزود: امکانات لازم برای ورزش ووشو در روستاها باید فراهم شود که در این راستا می‌توان با هیات ورزش‌های روستایی در خصوص تجهیز خانه‌های ورزشی در روستاها تعامل و همکاری کرد.

نایب رییس فدراسیون ووشو در ادامه گفت: در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا تقریبا بخش ورزش تعطیل شده بود، اما امیدواریم که از این به بعد اتفاقات خوبی در ورزش ووشو اتفاق بیفتد.

وی گفت: سیاست‌هایی که در فدراسیون ووشو وجود دارد همه هیات‌ها و مسوولان هم باید تابع همان سیاست‌ها باشند.

ناظقی یادآور شد: ظرفیت های بسیار خوبی در کردستان بویژه در قدرت بدنی ورزشکاران و بحث ساندا وجود دارد که انتظار داریم قهرمانان خوبی را در چهار سال آینده در ورزش ووشو این استان داشته باشیم.

هیات ووشو باید به دنبال جذب حامی مالی باشد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: ورزشکاران خواسته‌ها و مطالبات بسیاری دارند که اعتبارات دولتی کفاف نمی‌دهد و هیات ووشو باید دنبال جذب حامی مالی و سرمایه گذار باشد.

حامد جولایی افزود: در چند روز گذشته جلسه خوبی را در استانداری با بخش خصوصی داشتیم که قرار شد بخش خصوصی ورزش استان را مورد حمایت خود قرار دهد.

روستاهای مستعد در ورزش ووشو مورد توجه قرار گیرند

وی ادامه داد: همچنین پیش بینی شده که در سفر ریاست جمهوری به کردستان اعتبارات خوبی به بخش ورزش استان اختصاص یابد که این نوید روزهای خوبی را می دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: مشکلاتی در گذشته وجود داشته اما اتفافات خوبی هم در شهرستان‌ها اتفاق افتاده است اما باز هم جا دارد که کار بیشتری صورت گیرد.

فرزاد زارعی در سمت ریاست هیات ووشو استان کردستان ابقاء شد

در این مجمع "فرزاد زارعی" و "سیدزاهد ابراهیمی" به عنوان ۲ کاندیدا برای احراز پست ریاست هیات ووشو نامزد شده بودند و برنامه های خود را برای چهار سال آینده این هیات ارائه دادند.

در پایان فرزاد زارعی با کسب ۲۱ رای از مجموع ۲۱ رای ماخوذه برای چهار سال آینده سکان هدایت این هیات را برعهده گرفت.

در حال حاضر حدود ۶۴ هزار ورزشکار در قالب ۴۸ هیات ورزشی استانی و ۳۶۰ هیات شهرستانی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!