منتظرم فصل شروع شود/ هالند: همیشه هوادار سیتی بودم؛ این بهترین تصمیم بود


منتظرم فصل شروع شود/ هالند: همیشه هوادار سیتی بودم؛ این بهترین تصمیم بود

ارلینگ هالند در مورد دلایل انتخاب منچسترسیتی به عنوان تیم جدید خود صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچسترسیتی امروز به طور رسمی از ارلینگ هالند به عنوان خرید جدید تیم تحت‌ هدایت پپ گواردیولا رونمایی کرد. پیش از این باشگاه منچسترسیتی اعلام کرده بود که به طور رسمی با باشگاه بورسیا دورتموند برای انتقال این مهاجم نروژی به ورزشگاه اتحاد به توافق رسیده و این انتقال منوط به توافق با این بازیکن 21 ساله است.

منتظرم فصل شروع شود/ هالند: همیشه هوادار سیتی بودم؛ این بهترین تصمیم بود

بر اساس اعلام باشگاه منچسترسیتی، هالند با امضای قراردادی پنج ساله به این تیم پیوسته و خود را تا پایان ماه ژوئن 2027 به من‌سیتی متعهد کرده است. او از تاریخ اول جولای (10 تیر) به تیم تحت‌‌هدایت پپ گواردیولا ملحق خواهد شد. منچسترسیتی برای عملی کردن این انتقال بند فسخ 75 میلیون یورویی ارلینگ هالند را فعال کرد.

هالند در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن جدید منچسترسیتی گفت:« چرا سیتی؟ امروز یک روز بزرگ برای من و خانواده‌ام است. من متولد انگلیس هستم و در تمام عمرم هوادار منچسترسیتی بوده‌ام. چیزهای زیادی درباره این باشگاه می‌دانم. حس می‌کنم این‌جا خانه‌ام است. همیشه بازی‌های منچسترسیتی را نگاه کرده‌ام و طی فصول اخیر از دیدن بازی‌هایشان خیلی لذت برده‌ام.

منتظرم فصل شروع شود/ هالند: همیشه هوادار سیتی بودم؛ این بهترین تصمیم بود

ستاره نروژی ادامه داد:« غیر از تحسین، چیزی نمی‌توان درباره سبک بازی منچسترسیتی گفت. آن‌ها فرصت‌های زیادی می‌سازند و بازی‌شان هیجان‌انگیز است. سبک بازی منچسترسیتی برای بازیکنی مثل من فوق‌العاده است. منچسترسیتی بازیکنان زیادی در کلاس جهانی دارد و پپ گواردیولا هم یکی از بزرگترین مربیان تاریخ است، از این‌رو بر این باورم که در جایی درست برای محقق کردن جاه‌طلبی‌هایم قرار دارم. می‌خواهم گلزنی کنم، جام‌های قهرمانی به دست بیاورم و به عنوان یک فوتبالیست پیشرفت کنم. اطمینان دارم که در اینجا می‌توانم به اهدافم برسم. این انتقالی فوق‌العاده برای من است و بی‌صبرانه منتظر شروع پیش‌فصل هستم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !