53 چهره قرآنی سال 1401 تجلیل شدند


53 چهره قرآنی سال 1401 تجلیل شدند

شاهرود - ایرنا - مدیرکل سازمان تبلیغات استان سمنان با بیان اینکه چهارمین آیین تجلیل از چهره‌های قرآنی استان سمنان برگزار شد، گفت: 53 چهره برتر قرآنی در استان سمنان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،حجت الاسلام عباس عبداللهی سه‌شنبه شب در چهارمین آیین تجلیل از چهره‌های قرآنی استان سمنان که با حضور مسئولان استان و شهرستانی برگزار شد، افزود: ما هر چه داریم از عزت، شکوه و برکت قرآن مجید است.
وی با بیان اینکه تنها راه نجات ما فهم عمیق، دقیق و توسعه در موضوعات مختلف قرآن کریم است، ابراز داشت: در راستای تقویت معنویات قرآن مجید دو رویداد مهم در سالجاری به فرمایش مقام معظم رهبری در دو موضوع طرح نورالثقلین(احیای نشست‌های خانگی قرآن کریم) و طرح هر مسجد یک پایگاه قرآنی باید انجام شود که امیدواریم چون همیشه استان سمنان در اجرای این طرح صدر نشین استان‌های کشور باشد.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه حمایت و تقویت در برگزاری آیین و محافل قرآنی ضروری است، اظهار داشت: بهره مندی از آموزه‌های قرآنی در محافل انس با قرآن برون رفت انسان و جامعه از بحران‌های زندگی است.
به گزارش ایرنا، چهارمین آیین تجلیل از چهره‌های قرآنی استان سمنان با همکاری اداره قرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان، دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای اسلامی و شهرداری شاهرود برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید