معاون فرهنگی دانشگاه آزاد: هدف ما تربیت نسلی است که آماده پذیرش مسوولیت باشند


معاون فرهنگی دانشگاه آزاد: هدف ما تربیت نسلی است که آماده پذیرش مسوولیت باشند

مشهد- ایرنا- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: هدف ما تربیت اجتماعی، عقلانی و انقلابی نسلی است که آمادگی پذیرش مسوولیتهای بزرگ داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرزاد جهان بین روز چهارشنبه در چهارمین نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی مراکز استانها و واحدهای مستقل دانشگاه آزاد در مشهد افزود: کار فرهنگی برای مقطع کارشناسی با کارشناسی ارشد باید متفاوت باشد. برای مقطع کارشناسی اردوی راهیان نور و برای مقطع کارشناسی ارشد، اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاوردها و مراکز علمی را در نظر داریم.

وی با بیان این که تشکلها و کانونهای دانشجویی باید میدان‌دار انجام کار فرهنگی باشند ادامه داد: نفی تصدیگری و همراهی با دانشجویان و خانواده آنها از جمله برنامه های معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: نقش استاد در اثرگذاری بر دانشجو بسیار مهم است و در این راستا چند طرح در خصوص اساتید داریم که از جمله آنها، طرح جهاد فرهنگی و طرح استاد - مشاور کانون و کمیته تعامل دانشگاه و خانواده است.

جهان بین در خصوص تغذیه دانشجویان در دانشگاهها هم اظهار کرد: هر واحد دانشگاهی باید با توجه به شرایطی که دارد نسبت به تعیین قیمت هر وعده غذا اقدام کند و قیمتها نیز نباید سودجویانه باشد.

نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی مراکز استانها و واحدهای مستقل دانشگاه آزاد در مشهد تا فردا ادامه دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان