بخش خصوصی قزوین، حمایت از کسب و کار زنان روستایی را در اولویت قرار دهد


بخش خصوصی قزوین، حمایت از کسب و کار زنان روستایی را در اولویت قرار دهد

قزوین -ایرنا-رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: زنان روستایی، نقش موثری در چرخه اقتصادی استان و تامین کالاهای اساسی دارند و باید حمایت از کسب و آنها در اولویت بخش خصوصی قزوین قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا افلاطونی روز چهارشنبه در دیدار فاطمه غفوری رییس کانون زنان بازرگان استان و سید ابوطالب مهدویان مدیر توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بر استفاده از ظرفیت زنان در راستای توسعه کشور تاکید کرد و گفت: زنان روستایی قزوین در حوزه زراعت، باغبانی، دام و طیور فعالیت‌های بسیار خوبی دارند، اما کمتر مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: محصولات هر کدام از زنان روستایی امروز بدون ارزش افزوده درگیر واسطه‌ها شده یا صادرات می‌شود که اگر در این حوزه برنامه‌ریزی کنیم، قطعا شاهد توسعه روزافزون خواهیم شد.

افلاطونی در ادامه بر استفاده از ظرفیت‌های دانش بنیان در راستای تولید و توانمندی اشاره کرد و گفت: بخش خصوصی باید خریدار و مجری علم و پژوهش در جامعه باشد تا شرایطی فراهم شود که علوم فراگیر در جامعه عملیاتی شود.

این مسئول بر اهمیت ارتقای معیشت و بهبود اقتصادی جامعه تاکید کرد و گفت: جهاد کشاورزی آماده است تا از هر طرح و برنامه‌ای که معیشت جامعه را بهبود ببخشد و موجب رضایتمندی مردم شود حمایت کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش موقعیت خرید نشان دهنده اوج بیت کوین