استاندار سمنان: نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی به عنوان فرصت اقتصادی ایجاد شود


استاندار سمنان: نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی به عنوان فرصت اقتصادی ایجاد شود

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: ایجاد نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی به سود فعالیت هنرمندان این عرصه است و به عنوان فرصت توسعه اقتصادی برای استان باید پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز پنجشنبه در نشست با هنرمندان صنایع دستی استان به مناسبت هفته صنایع دستی در سالن جلسات غدیر استانداری افزود: استان سمنان در بحث میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ظرفیت های بسیار غنی برخوردار است که نیاز است به صورت ویژه معرفی و شناسانده شود.

وی تاکید کرد: راه اندازی نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در راستای ایجاد زمینه و تسهیل در فروش برای فعالان این بخش و ارتقاء فرصت های اقتصادی این حوزه امری حائز اهمیت است و ضرورت دارد انجام گیرد.

هاشمی بیان کرد که زیرساخت های فروش صنایع دستی در استان سمنان به منظور معرفی و حمایت از فعالان این بخش، به صورت جدی در دستور کار قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: فعالان صنایع دستی در بحث ایجاد فرصت های شغلی نقش موثری دارند، و حمایت از این حوزه امری حائز اهمیت است.

استاندار سمنان ابراز داشت: مطالبات، مباحث و مسائل مطرح شده از سوی هنرمندان صنایع دستی استان طی نشست های مستمر با حضور مدیران کل مربوطه استان پیگیری خواهد شد.

در این نشست هنرمندان صنایع دستی استان سمنان به بیان مسایل و مشکلات حوزه فعالیت خود از تامین مواد اولیه، تا بازار فروش و ضرورت ایجاد فرصت رقابت، استفاده از موقعیت جغرافیایی استان برای فروش تولیدات به مسافران عبوری، ضرورت حمایت از هنرمندان و راهبردهای مشخص اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان پرداختند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب