وزیر دفاع: حضور بیگانگان عامل ناامنی در منطقه است


وزیر دفاع: حضور بیگانگان عامل ناامنی در منطقه است

تهران- ایرنا- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان سفر به استان هرمزگان و بازدیدهای استانی برنامه‌ریزی شده، از پروژه‌های دریایی وزارت دفاع در بندر عباس بازدید کرد.

به گزارش حوزه دفاعی ایرنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان سفر به استان هرمزگان و بازدیدهای استانی برنامه‌ریزی شده، از پروژه‌های دریایی وزارت دفاع در بندر عباس بازدید کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در بازدید از مراحل ساخت ناوشکن، شناورهای سطحی و زیرسطحی گفت: توسعه قدرت در همه ابعاد دفاعی اعم از زمینی و هوایی و بویژه دریایی از اولویت‌های برنامه‌های دفاعی کشور است.

وزیر دفاع: حضور بیگانگان عامل ناامنی در منطقه است

وزیر دفاع با بیان اینکه موقعیت ژئوپولتیک ایران به ویژه در آب‌های خلیج فارس از اهمیت راهبردی برای ما برخوردار است تصریح کرد: وزارت دفاع متناسب با نیاز نیروهای مسلح و تهدیدات منطقه‌ای در همه آبهای سرزمینی ناوگان دریایی نیروهای مسلح را به روز و مجهز خواهد کرد.

وی در این بازدید افزود: پیام ما به منطقه وجهان، پیام صلح و آرامش است و از طرفی معتقدیم صلح و ثبات منطقه با حضور و مشارکت همه کشورهای منطقه قابل حصول است و جمهوری اسلامی ایران حضور بیگانگان و نیروهای فرامنطقه‌ای را علت ناامنی در این منطقه می‌داند.

امیر آشتیانی هشدار داد: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملت ایران و دفع تهدیدات تردید به خود را نداده و نخواهد داد.

وزیر دفاع: حضور بیگانگان عامل ناامنی در منطقه است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها