جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به اهداف خود نیازمند مدیران جهادی است


جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به اهداف خود نیازمند مدیران جهادی است

بندرعباس- ایرنا- امام جمعه موقت بندرعباس با گرامیداشت 27 خردادماه سالروز تاسیس جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی، گفت: جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به اهداف خود به مدیران جهادی نیاز دارد تا برای آبادانی و سازندگی کشور تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید رئیسی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه مدیران باید به صورت جهادی برای رشد و توسعه کشور تلاش کنند، افزود: از مهمترین خصوصیات یک مدیر جهادی، حضور میدانی، خودباوری، اعتماد به نفس ، کارآمدی و داشتن روحیه بالای خدمت است.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران، تصریح کرد: اخلاص و روح بندگی ممتازترین ویژگی شهید دکتر مصطفی چمران بود و دارای فضیلت های خاص بود و به جای ادعا و طلب از دنیا، سنگر به سنگر با تبعیت از ولایت به دنبال شهادت بود.

امام جمعه موقت بندرعباس در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف، تصریح کرد: امروز به لطف خداوند و راهنمایی های مقام معظم رهبری و داشتن نیروهای توانمند و جهادی، ایران اسلامی یکی از قدرتهای بزرگ است که هر بار توان نظامی آن موجب خواری و شکست استکبار جهانی شده است.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه امروز رژیم غاصب صهیونیستی در برابر توان ایران اسلامی خوار و خفیف است، تصریح کرد: اسکتبار جهانی همه تلاش خود را برای منزوی کردن ایران انجام داده، اما امروز همه جهان شاهد شکست نقشه های شوم دشمنان هستند.

امام جمعه موقت بندرعباس با تاکید بر مقاومت و ایستادگی هر چه بیشتر برای دستیابی به نتیجه و با اشاره به فرمایشات مقام‌ معظم رهبری در دیدار با رئیس‌جمهوری ونزوئلا گفت: ایشان فرمودند تجربه موفقیت‌آمیز ایران و ونزوئلا نشان داد تنها راه مقابله با فشارهای آمریکا مقاومت و ایستادگی است و همه ما باید در همین مسیر گام برداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی