خرید، سهم 68 درصدی در معاملات هفته‌گذشته بورس سمنان داشت


خرید، سهم 68 درصدی در معاملات هفته‌گذشته بورس سمنان داشت

سمنان- ایرنا- مدیر بورس منطقه سمنان گفت: 68 درصد از معاملات هفت میلیون و 246 هزار و 155 سهمی هفته گذشته بورس سمنان به خرید اختصاص داشت.

فاطمه امیرجان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: هفت میلیون و ۲۴۶ هزار و ۱۵۵ سهم به ارزش بیش از ۳۷ میلیارد و ۸۲۵ میلیون و ۷۱۷ هزارریال هفته گذشته در بورس سمنان معامله شد.

وی افزود: پنج میلیون و ۶۴۴ هزار و ۴۴۸ سهم به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد و ۸۵۳ میلیون و ۵۲۶ هزارریال با سهم ۶۸ درصدی معاملات به خرید اختصاص داشت.

مدیر بورس منطقه سمنان با اشاره به سهم ۳۲ درصدی فروش سهام ادامه داد: یک میلیون و ۶۰۱ هزار و ۷۰۷ سهم به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد و ۹۷۲ میلیون و ۱۹۰ هزارریال در این مدت به فروش رسید.

امیرجان یادآورشد: شاخص کل قیمت سهام در بورس اوراق بهادار کشور در پایان معاملات روز چهارشنبه (۲۵خرداد) با ۴۴ هزار و ۳۵ واحد افزایش به یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۳۳۴ واحد رسید.

مدیر بورس منطقه سمنان اضافه کرد: ۱۴ دفتر کارگزاری در شهرستان سمنان، یک دفتر کارگزاری در شهرستان مهدیشهر، ۱۲ دفتر کارگزاری در شهرستان شاهرود، سه دفتر کارگزاری در دامغان و یک دفتر کارگزاری در شهرستان گرمسار برای ارائه خدمات فعال است./


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب