مهدی امیریان دبیر ستاد مرکزی راهیان نور شد


مهدی امیریان دبیر ستاد مرکزی راهیان نور شد

در حاشیه جلسه شورای معاونین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، رئیس این بنیاد، دبیر جدید ستادمرکزی راهیان نور و چند تن از مسئولان حوزه دفاع مقدس را معرفی...

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار نادر ادیبی را به سرپرستی سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس منصوب کرد. ادیبی پیش از این دبیری ستاد مرکزی راهیان نور کشور را عهده‌دار بود.

همچنین سرهنگ پاسدار مهدی امیریان به عنوان دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور معرفی شد. وی پیش از این مسئول سازمان تحقیقات، آموزش و نشر و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس بود.

در همین راستا، سرهنگ حمید حیدری به عنوان سرپرست سازمان تحقیقات،آموزش و نشر وترویج پژوهش‌های دفاع مقدس منصوب شد. حیدری پیش از این، مسئولیت سازمان توسعه وترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای را بر عهده داشت.

در ادامه این تغییرات، سرهنگ مصطفی دهقانی نیز به سمت سرپرستی سازمان توسعه وترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره ای منصوب شد. دهقانی پیش از این، به عنوان جانشین سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره ای فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا