قوانین آرایش مو در روز عروسی


قوانین آرایش مو در روز عروسی

روز عروسی مهم ترین روز برای خانم ها می باشد و برای زیبا تر شدن در آن روز به دنبال ایده های فوق العاده ای هستند که در این مقاله سایت آرایشگری یکسری اصول کلی را ارائه می دهد : برای درخشان شدن و جلاا هرچه بیشتر موهایتان هر دو هفته یکبار از نرم...

روز عروسی مهم ترین روز برای خانم ها می باشد و برای زیبا تر شدن در آن روز به دنبال ایده های فوق العاده ای هستند که در این مقاله سایت آرایشگری یکسری اصول کلی را ارائه می دهد :

برای درخشان شدن و جلاا هرچه بیشتر موهایتان هر دو هفته یکبار از نرم کننده های مناسب برای موهایتان انتخاب نمایید. استفاده زیاد از رنگ های مختلف برروی موهایتان ممکن است منجر به آسیب ان ها شود پس در انتخاب رنگ دقت کرده و براساس رنگ پوستتاتن و زمینه رنگ موهایتان، انتخاب درستی داشته باشید تا مجبور به تغییر رنگ موهایتان نشوید و توصیه حداقل 6 هفته قبل از عروس رنگ را بروی موهایتان امتحان نمایید. اگر به نبال مدل های مختلف مو هستید توصیه میشود برای گرفتن نتیجه بهتر چند هفته قبل از عروسی اقدام به کوتاهی نمایید. برای عروسی درابتدا جواهرات خود را انتخاب نمایید سپس براساس موارد انتخابی مدل موهایتان را انتخاب نمایید.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مراقبتهای بعد از عمل زیبایی بینی