الکترونیکی شدن 90 درصد پرونده‌های ثبتی


الکترونیکی شدن 90 درصد پرونده‌های ثبتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از الکترونیکی شدن ۹۰ درصد پرونده‌های ثبتی و ۸۰ درصد دفاتر در دفترخانه‌های اسناد رسمی خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال، الکترونیکی شدن به طور کامل در واحد‌های...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از الکترونیکی شدن ۹۰ درصد پرونده‌های ثبتی و ۸۰ درصد دفاتر در دفترخانه‌های اسناد رسمی خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال، الکترونیکی شدن به طور کامل در واحد‌های ثبتی و دفترخانه‌ها انجام شود.
آقای حسن بابایی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری افزود: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با توجه به برنامه‌های ابلاغی و آن چه در سند تحول پیش بینی شده، اولین و مهمترین راهبردی که در حال اجرا دارد الکترونیکی کردن، هوشمندسازی و کاهش مراجعه مردمی به واحد‌های ثبتی است تا بتوانیم خدمات را به نحو مطلوب به مردم ارائه کنیم که نتیجه این برنامه‌های کلان، کاهش هزینه، وقت و جلب رضایت مردم است.
وی با اشاره به این که الکترونیکی شدن از چند سال گذشته شروع شده است و در مرحله نهایی شدن هستیم، ادامه داد: پرونده‌های واحد‌های ثبتی، الکترونیکی شدند به نحوی که گردش پرونده را در بسیاری از واحد‌های ثبتی به عنوان تخلف اعلام کردیم.
آقای بابایی گفت: امیدواریم با الکترونیکی شدن پرونده‌های ثبتی و پرونده‌هایی که در واحد‌های دفترخانه‌های اسناد رسمی داریم سامانه ثبتی ما به صورت یکپارچه الکترونیکی شود. با این کار، سرعت خدمات رسانی هم افزایش پیدا می‌کند.

ادامه دارد


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کشتارگاه اسب در پارکینگ یک خانه!