دستیار تد لاسو؟ روی کنت، همان روی کین است


دستیار تد لاسو؟ روی کنت، همان روی کین است

شخصیت روی کنت، کاپیتان و دستیار سرمربی تیم داستانی ریچموند در سریال محبوب تد لاسو، از شخصیت واقعی روی کین، اسطوره فوتبال انگلیس، الهام گرفته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، سریال فوتبالی تد لاسو، که فصل اول پخش آن به پایان رسیده و علاقه‌مندان منتظر شروع فصل دوم سریال هستند، داستان یک مربی آمریکایی به نام تد لاسو را روایت می‌کند که درحالیکه پیش از این مربی فوتبال آمریکایی بوده و آشنایی‌ای با فوتبال ندارد به انگلیس آمده و هدایت تیمی به نام ریچموند را به عهده می‌گیرد.

یکی از شخصیت اصلی و پرطرفدار سریال اما فوتبالیستی به نام روی کنت است که ابتدا بازوبند کاپیتانی ریچموند را به بازو بسته و در ادامه سریال به عنوان دستیار تد لاسو روی نیمکت می‌نشیند. علاقه‌مندان سریال از زمان پخش فصل اول این سوال را مطرح می‌کردند که آیا روی کنت، همان روی کین است؟

دستیار تد لاسو؟ روی کنت، همان روی کین است

پاسخ این سوال مثبت است. شخصیت روی کنت در سریال از شخصیت واقعی روی کین، اسطوره فوتبال انگلیس، الهام گرفته شده است.

در سریال، روی کنت که با احترام هم‌تیمی‌هایش روبرو است سابقه قهرمانی چمپیونزلیگ با چلسی را دارد و حالا در آخرین سالهای فوتبالی‌اش به ریچموند پیوسته. علاوه بر اینکه روی کنت، مثل روی کین در منچستریونایتد، در تیمش بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بنند فیزیک بدنی و سبک صحبت کردن او هم شبیه به روی کین است.

برندن هانت که از تهیه‌کنندگان سریال تد لاسو است این موضوع را تایید کرده و می‌گوید سازندگان سریال، شخصیت روی کنت را از شخصیت واقعی روی کین الهام گرفته و بر همین اساس طراحی کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403/ گمشده ای را پیدا میکنی