کانون های مساجد دربحث ترویج سبک زندگی اسلامی دغدغه مند وارد شوند


کانون های مساجد دربحث ترویج  سبک زندگی اسلامی دغدغه مند وارد شوند

قلندری گفت: امروزه دشمن تا درب منازل یکایک ما رسیده است و نسل جدید از حملات سایبری و مجازی دشمن در امان نیست و لذا کانون های مساجد در بحث ترویج سبک زندگی اسلامی دغدغه مند وارد شوند.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: ما در بخش خوراک فرهنگی برای نسل جدید با توجه به وجود فضای مجازی امروزه با مشکلات جدی روبرو هستیم و نباید با نادیده گرفتن برخی از موارد از این امر غافل شویم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: دغدغه اصلی فعالان کانون های مساجد انس و الفت بیش از پیش کودکان و نوجوانان با مساجد و تربیت دینی باشد و در این بخش متناسب با منطقه و محله ارائه و خوراک فرهنگی و دینی ارائه کنند.

وی خاطر نشان کرد: امروزه بچه مسجدی ها بیش از همه در قبال نسل جددی مسئول هستند و نباید با شانه خالی کردن از این امر مهم فضای کار به دشمن داده شود و لذا باید در تابستان که زمان مناسبی برای انجام فعالیت های فرهنگی است در این بخش با برنامه ورود کرده و سبک زندگی اسلامی و دینی را در جامه برای ایمن سازی نسل جدید از توطئه های فرهنگی دشمن رواج دهند.

قلندری گفت: امروزه دشمن تا درب منازل یکایک ما رسیده است و نسل جدید از حملات سایبری و مجازی دشمن در امان نیست و لذا کانون مساجد در سبک زندگی اسلامی دغدغه مند وارد شوند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: باید از ظرفیت های مختلف در مساجد و کانون مساجد و ائمه جماعات برای نهادینه کردن ارزش ها و سبک زندگی اسلامی ایرانی استفاده شود.

وی یادآور شد: استفاده از توان امام جماعت و کارشناسان دینی، اطلاع رسانی چهره به چهره، تجهیز کتابخانه های مساجد و آموزش نیروی انسانی در این بخش می تواند زمینه ساز ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی باشد.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!