راه اندازی سینما فرهنگ در شهر علی آباد


راه اندازی سینما فرهنگ در شهر علی آباد

علی عبدی نسب گفت: یکی از تازه‌ترین فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری مصباح راه اندازی سینما فرهنگ است.

«علی عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از تازه‌ترین فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری مصباح راه اندازی سینما فرهنگ است.

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد جیرفت افزود: در این راستا با مشارکت تعدادی از اعضای کانون تجهیزاتی همچون ۲۵ صندلی و پرده نمایش تامین شده است.

وی بیان کرد: فیلم های روز سینما به صورت هفتگی در سینما فرهنگ کانون مصباح اکران می شوند.

عبدی نسب ابراز کرد: از آنجایی که شهر علی آباد سینما ندارد بنابراین تصمیم گرفتیم با راه اندازی سینما فرهنگ زمینه ای را فراهم کنیم تا اهالی شهر بتوانند فیلم های روز سینما را تماشا کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد جیرفت ادامه داد: یکی از اهداف ما در خصوص راه اندازی سینما فرهنگ این است که بتوانیم همه گروه های سنی مخصوصا نوجوان و جوان را به مسجد جذب کرده و زمینه آشنایی آنها با فعالیت های کانون را فراهم کنیم.

وی اظهار کرد: سینما فرهنگ یک فعالیت فرهنگی درآمد زایی است که هم می تواند پشتوانه مالی برای کانون مصباح در اجرای برنامه های فرهنگی باشد و هم برای اعضای کانون درآمد زایی کند.

عبدی نسب در خاتمه عنوان کرد: نگاه ما به این سمت است که بتوانیم کارها و فعالیت های فرهنگی که جنبه اقتصادی دارند را انجام دهیم تا کانون بتواند به نحوی خودکفا شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا