کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج 2 بال اجرای برنامه های مساجد هستند


کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج 2 بال اجرای برنامه های مساجد هستند

حجت الاسلام امیدی گفت: کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج 2 بال اجرای برنامه های مساجد هستند و باهم به فعالیت می پردازند و در این میان مهم، رونق مسجد و جذب نوجوانان و جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (چهارشنبه 15 تیر) در نشست مدیران و رابطان کانون های مساجد منطقه 10 شهرداری شیراز که با عنوان «ساعت همدلی» برگزار شده بود، با اشاره به لزوم اخذ شناسه ملی برای بهره مندی طرح های کانون ها از حمایت ها، گفت: کانون هایی که مجوز الکترونیکی خود را دریافت کرده اند، با مراجعه به ستاد استان نسبت به اخذ شناسه ملی اقدام کنند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه اینکه چهارمین رویداد ملی «فهما» در حال برگزاری است، افزود: سرانه کانون ها بر اساس ثبت فعالیت ها در سامانه «بچه های مسجد» تعیین می شود و لازم است که برنامه ها ضمن ثبت در رواق تخصصی، در سه شبستان و 12 رواق ثبت شود.

وی بر نقش مدیر کانون در جذب نوجوانان و اجرای فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد تاکید و خاطرنشان کرد: طی تفاهمی که با بسیج مساجد و محلات استان انجام شده، اگر مدیر کانونی به هر دلیلی اعم از مشغله های شغلی، سنی و زندگی فعالیتی ندارد، مدیر جایگزین معرفی خواهد شد و در مورد فرماندهان پایگاه های مقاومت نیز به همین صورت است تا شاهد پویایی بیشتر مساجد باشیم.

حجت الاسلام امیدی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج 2 بال اجرای برنامه های مساجد هستند و باهم به فعالیت می پردازند و در این میان مهم، رونق مسجد و جذب نوجوانان و جوانان است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به ارائه خدمات اوقات فراغت، گفت: تفاهم نامه هایی با نهاد های دولتی و غیردولتی بسته شده است و خدماتی نظیر استفاده از استخرها، باغ های شهرداری، سینما ها، اردوگاه ها، برنامه های آموزشی و ورزشی فراهم است.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت اعلام نیاز کانون های مساجدی که در طرح «مسجدمحوری» شرکت کرده اند، 15 تیرماه است، افزود: مساجدی که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند، به فرهنگسرای «غدیر» واقع در پشت بیمارستان زینبیه مراجعه و فرم های مربوطه را تکمیل کنند.

خاطرنشان می شود؛ در این نشست رابطان و مدیران کانون های مساجد منطقه 10 شهرداری شیراز به بیان نقطه نظرات و ارائه گزارشی از برنامه های کانون خود پرداختند و از زحمات مدیران با اهدای لوح، تقدیر شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان