آنچه را که در ابتدا نگاه می کنید نشان می دهد که چه چیزی شما را در عشق کمتر جذب می کند!


آنچه را که در ابتدا نگاه می کنید نشان می دهد که چه چیزی شما را در عشق کمتر جذب می کند!

به تصویر نگاه کنید و یکی از تمام شکل های داخل آن را شناسایی کنید. چیزی که اول تشخیص می دهید همانی است که پاسخ می دهد. به پایین بروید تا معنی آن را بدانید. 1. ستاره شناس: اگر ابتدا ستاره شناس را دیدید، چیزی که در مورد...

به تصویر نگاه کنید و یکی از تمام شکل های داخل آن را شناسایی کنید. چیزی که اول تشخیص می دهید همانی است که پاسخ می دهد. به پایین بروید تا معنی آن را بدانید.

آنچه را که در ابتدا نگاه می کنید نشان می دهد که چه چیزی شما را در عشق کمتر جذب می کند!

1. ستاره شناس: اگر ابتدا ستاره شناس را دیدید، چیزی که در مورد عاشق شدن کمتر جذاب به نظر می رسد این است که به خود اجازه می دهید آسیب پذیر باشید. شما کتاب‌ها را خوانده‌اید، تکالیف خود را انجام داده‌اید، و می‌دانید که برای تقویت صمیمیت که تا آخر راه ادامه دارد، باید به خودتان اجازه دهید آسیب‌پذیر باشید، اما برای شما کاملاً متفاوت است، تا جایی که احمقانه به نظر می‌رسد. سعی کنید به یاد داشته باشید که حتی اگر قبلاً موقعیت سختی را تجربه کرده باشید، هیچ راهی برای دانستن اینکه در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد وجود ندارد. بهترین کاری که همه ما می توانیم انجام دهیم این است که از اشتباهات خود درس بگیریم.

2. تلسکوپ: اگر ابتدا تلسکوپ را دیدید، چیزی که کمتر در مورد عاشق شدن شما را جذب می‌کند این است که بدانید کسی که دوستش دارید نقص‌هایی دارد. شما می دانید که هیچ کس کامل نیست، اما برای شما چیزی بسیار طاقت فرسا و وحشتناک وجود دارد که در اولین لحظه متوجه می شوید که شخصی که دوستش دارید همیشه انتظارات شما را برآورده نمی کند. متأسفانه ترک کسی در لحظه ای که متوجه می شوید او انسانی با فضیلت و خطا است، مشکلات شما را حل نمی کند. مهم نیست که چه کسی را دوست دارید، همیشه زمانی خواهد رسید که متوجه خواهید شد که همه افراد نقص های خود را دارند. به جای فرار از واقعیت، روی پذیرش واقعیت تمرکز کنید.

3. صورت: اگر ابتدا چهره را دیدید، چیزی که در مورد عاشق شدن کمتر جذاب می‌شوید، پیچش زیبای رمانتیسم است. می‌دانید که این خوب است، اما همچنین واقع‌بین هستید و از دانستن این موضوع متنفرید که چیزی به اندازه «احساس داشتن» می‌تواند روی شما تأثیر بگذارد. بپذیرید که خوشبختی می تواند همراه با قلمرو باشد و این چیزی نیست که بتوان آن را مسخره کرد. برخی از مردم تمام زندگی خود را بدون تجربه می گذرانند زیرا هر کس مطابق زمان خود زندگی می کند.

پل: اگر ابتدا پل را دیدید، چیزی که کمترین جذابیت را در مورد عاشق شدن می‌بینید روشی است که می‌تواند وقت شما را صرف کند. مطمئناً، همه زمانی که شروع به قرار گذاشتن با شخصی می‌کنند، دوره به اصطلاح «لانه عشق» را پشت سر می‌گذارند، اما می‌ترسید که این زمان باعث شود دوستانتان از شما رنجیده شوند یا بدتر از آن، شما را فراموش کنند! اما نگران نباشید زیرا همه می دانند که برقراری تعادل بین دوستی و رابطه عاشقانه کار آسانی نیست، اما شما یاد می گیرید و می توانید. با خودتان راحت باشید و زمان لازم را برای وارد شدن به ریتم کارها اختصاص دهید. به یاد داشته باشید که دوستان واقعی هنوز در آنجا خواهند بود وقتی که آماده اتصال مجدد باشید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !