غدیر کامل کننده دین است


 غدیر کامل کننده دین است

حجت الاسلام زمانی موسوی،گفت: غدیر حتی از عاشورا، اربعین و نیمه شعبان نیز با اهمیت‌تر است، غدیر کامل کننده دین است و نیاز است توجه ویژه ای به این ایام داشته باشیم.

حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ضمن تبریک فرارسیدن دهه ولایت و امامت ،گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته به مدت۱۰روز از عید قربان تا عید غدیر هر روز یا هر شب برنامه های متنوع فرهنگی در راستای نشاط جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان برگزار می شود.

امام جمعه اسلام آباد غرب،افزود: غفلت از غدیر عاشورا را رقم زد، لذا همه مسئولان شهرستان وظایف بسیار مهمی در این راستا دارند وباید برنامه ها درخور شأن امیرالمومنین و غدیر اجرا شوند تا ارتباط لازم برقرار شود و پیام غدیر به نسل جوان و نوجوان ما رسانده شود.

وی خاطر نشان کرد: برنامه های متنوع برپایی غرفه های مشاوره، کار با کودک و نوجوان، حجاب و عفاف، صنایع دستی، ایستگاه صلواتی، اطعام علوی، پخت غذا غرفه بچه شیعه و برپایی سیاه چادر با عرضع محصولات بومی و محلی برای این ایام پیش بینی شده است.

حجت الاسلام زمانی موسوی، تصریح کرد: ریشه غدیر در قرآن کریم وجود دارد،لذا قرآن کریم بدون غدیر هدایت گر نبوده و غدیر نیز بدون قرآن کریم قابل تفسیر نیست و غدیر حتی از عاشورا، اربعین و نیمه شعبان نیز بااهمیت‌تر است.

امام جمعه اسلام آباد غرب ،اظهار کرد: باید توجه ویژه‌ای به ایام غدیر داشته باشیم.برنامه‌های غدیر خم از روز قربان و با نماز عید قربان آغازو جشن‌های مردمی در پارک‌ها و محافل مختلف برگزار می شود و این برنامه ها تا جشن بزرگ غدیرخم ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/712

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


غدیر یک حقیقت زنده است/ احیای غدیر به نصرت امام حی(ع) است