همه شرایط برای پذیرایی از زائران در مدینه منوره فراهم است


همه شرایط برای پذیرایی از زائران در مدینه منوره فراهم است

رییس ستاد مدینه منوره با بیان اینکه زائران مدینه بعد از فردا(چهارشنبه) عازم شهر پیامبر(ص) می‌شوند، گفت: همه شرایط برای پذیرایی از زائران در مدینه منوره فراهم است و دست اندرکاران ستاد مدینه منوره و عوامل اجرایی از روز گذشته(دوشنبه) مستقر شده اند.

همه شرایط برای پذیرایی از زائران در مدینه منوره فراهم است

به گزارش ایران اکونومیست از سازمان حج و زیارت، محمد آزاد افزود: میزبان زائران طی روزهای آتی هستیم و هر کاروان نیز پنج شب در این شهر اقامت خواهد داشت؛ برگزاری زیارت دوره، نوبت گیری برای عزیمت به روضه منوره و سایر برنامه‌های فرهنگی نیز در مدت اقامت تدارک دیده می‌شود.

رئیس ستاد مدینه منوره ادامه داد: نخستین کاروان مدینه بعد روز چهارشنبه ۲۲ تیر ماه وارد این شهر می‌شود و اولین کاروان خروجی از مدینه به ایران نیز روز دوشنبه ۲۷ تیر ماه است.

به گفته آزاد، در مدینه بعد ۱۳ هتل برای اقامت زائران کشور در نظر گرفته شده است که این تعداد هتل در مدینه قبل ۱۱ هتل بود.

وی همچنین درباره شرایط هتل‌های مدینه گفت: با توجه به اینکه طی سالهای اخیر هتل‌های مدینه تخریب شده و هتل‌های جدید ساخته نشده، فقط تعداد محدودی هتل برای اسکان وجود دارد که در این زمینه نیز سعی شده از هتل‌های مناسب برای زائران استفاده شود اما در هر صورت هتل‌های این شهر نسبت به هتل‌های مکه نسبت به کیفیت پایین تر است و زائران باید توجه داشته باشند.

رئیس ستاد مدینه منوره با بیان اینکه همه زائرانی که از جده وارد سرزمین وحی شده اند و مدینه بعد به حساب می آیند از فرودگاه مدینه به کشور باز می‌گردند، گفت: همه شرایط لازم برای بازگشت حجاج فراهم است ضمن اینکه پرواز بازگشت از فرودگاه شهر مدینه تا هفتم مرداد ماه ادامه می یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !