طرح محله اسلامی با محوریت مسجد و امام جماعت شکل می گیرد


طرح محله اسلامی با محوریت مسجد و امام جماعت شکل می گیرد

رضایی گفت: طرح محله اسلامی با محوریت مسجد و امام جماعت شکل می گیرد و در این طرح ۱۲۰ مسجد و پایگاه مقاومت متولی طرح محله اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عباس رضایی»، امروز (چهارشنبه 22 تیر) در همایش «مسجد جامعه پرداز» در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، گفت: طرح هایی در بحث مسجد جامعه پرداز و محله اسلامی با محوریت مساجد شکل گرفته است و طرح های مسجد جامعه پرداز حمع آوری شد و هم افزایی رخ داد.

رئیس بسیج مساجد و محلات فارس با اشاره به اینکه این هم افزایی باعث شد، کارها به صورت جزیره شکل نگیرد و فعالیت ها زیر نظر نماینده ولی فقیه در فارس به اجرا می رسد و به صورت ید واحد فعالیت ها انجام می شود، اظهار کرد: طرح محله اسلامی با محوریت مسجد و امام جماعت شکل می گیرد و در این طرح 120 مسجد و پایگاه مقاومت متولی طرح محله اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در وهله اول اعلام شده محور مسجد و محله امام جماعت است، یادآور شد: تشکیل شورای تحول محله با مسئولیت و ریاست امام جماعت در دستور کار قرار می گیرد و کارگاه فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و سلامت و خدمات رسانی تشکیل می شود.

رضایی با اشاره به اینکه اولین ماموریت اینست که مشکلات محله بررسی می شود، افزود: محله سالم محله ای مطالبه گر در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است و پیاده سازی عملیات میدانی، احصا مشکلات و رفع مشکلات در کارگروه های مختلف شکل می گیرد و در محله اسلامی شورای تحول محله با محوریت امام جماعت انجام می شود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!