باشگاه نفت خواهان جذب ملی‌پوشان فولاد


باشگاه نفت خواهان جذب ملی‌پوشان فولاد

دو بازیکن جوان و ملی‌پوش فولاد خوزستان پیشنهاد رسمی از تیم نفت مسجدسلیمان دارند.

به گزارش "ورزش سه" باشگاه نفت مسجدسلیمان با ارسال نامه رسمی خواستار جذب علیرضا باویه و محمدامین حزباوی دو بازیکن فولاد خوزستان و تیم ملی زیر 23 سال ایران شد و نتیجه این درخواست احتمالا تا هفته آینده مشخص می‌شود.

علیرضا باویه، بازی‌ساز با تکنیک و شوتزن 20 ساله خوزستانی، دوبار آقای گل لیگ برتر جوانان کشور شده و اخیرا در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا برای تیم ملی امید ایران مقابل ترکمنستان گلزنی کرد. باویه در تمام رده‌های سنی پایه تیم ملی بازی کرده و از پدیده‌های جوان فوتبال کشور محسوب می‌شود که از دوسال پیش به تیم بزگسالان فولاد راه یافته است.

محمدامین حزباوی، مدافع میانی بلندقامت و سرزن 19 ساله خوزستانی، هم که مدافع میانی ثابت تیم ملی جوانان است، یکی از نفرات منتخب مهدی مهدوی‌کیا در تیم ملی امید ایران برای مسابقات قهرمانی آسیا بود. حزباوی فصل گذشته در پنج بازی رسمی برای تیم بزرگسالان فولاد به میدان رفت که مهم‌ترین آن مسابقه سوپرجام مقابل پرسپولیس بود.

نکونام روز گذشته هم در اولین بازی تدارکاتی پیش‌فصل برابر پارس جنوبی از این دو پدیده جوان در ترکیب تیمش استقاده کرد.

باشگاه نفت خواهان جذب ملی‌پوشان فولاد

البته از آنجا که ستاره‌های خارجی فولاد یعنی آیاندا پاتوسی و موسی کولیبالی هم‌پست باویه و حزباوی هستند، در بازی‌های فصل پیش فرصت کمتری برای بازی نصیب این دو جوان جنوبی شد و ممکن است همین موضوع سبب شود برای فصل جدید مقدمات انتقال آنها به تیم دیگری فراهم گردد.

با توجه به اینکه باشگاه نفت مسجدسلیمان اصول حرفه‌ای را رعایت کرده و با ارسال نامه رسمی خواستار جذب آنها شده است، شانس بیشتری برای جذب باویه و حزباوی خواهد داشت. خصوصا که نفت مسجدسلیمان هم‌استانی فولاد می‌باشد و روابط حسنه‌ای بین دو تیم برقرار است.

به هر حال پیش‌بینی می‌شود وضعیت ستاره‌های جوان و ملی‌پوش فولاد خوزستان و پاسخ درخواست باشگاه نفت مسجدسلیمان تا اواخر هفته آینده مشخص شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی