آلونسو از تمام فرناندو بودنش استفاده کرد اما فایده ای نداشت


در جریان مسابقه فرمول یک اتریش، رفتار های زیادی از فرناندو آلونسو را مشاهده کردیم که می تواند برای راننده های جوان الگوی مهمی در زیرکی و هوشمندی و به کارگیری قوه ذهنی در هر شرایطی باشد. فرناندو آلونسو که دوبار قهرمان جهان مسابقات فرمول یک شده که...

در جریان مسابقه فرمول یک اتریش، رفتار های زیادی از فرناندو آلونسو را مشاهده کردیم که می تواند برای راننده های جوان الگوی مهمی در زیرکی و هوشمندی و به کارگیری قوه ذهنی در هر شرایطی باشد.

فرناندو آلونسو که دوبار قهرمان جهان مسابقات فرمول یک شده که حال در تیم آلپین در حال رانندگی است، در مسابقه فرمول یک اتریش صحنه های زیادی از زیرکی خود به نمایش گذاشت.

پیش از مسابقه اسپرینت وی چون می دانست که در بخش کثیف پیست مسابقه را شروع می کند، تمام کاری که می توانست کرد تا یک شروع بهتر را از این قسمت داشته باشد. اما خب، خودروی آلپین پیش از مسابقه اسپرینت از کار افتاد و بدشانسی وی دوباره گریبان گیرش شد.

داخل مسابقه، وقتیکه خودروی کارلوس ساینز دچار آتش سوزی شد، فرناندو آلونسو به پیت می رود ولی…به ویدیو زیر نگاه کنید:

با اینکه فیا متوجه شد و این تیم بابت این رخداد جریمه شد اما شک دارم راننده های دیگر پیست در لحظه سعی در پنهان کردن این ماجرا می کردند و به احتمال خیلی زیاد در حین رانندگی می گفتند که یکی از تایرها به درستی متصل نشده و به واسطه آن فیا را خبردار می کردند که در نهایت باعث دریافت جریمه می شد.

اما فرناندو سعی کرد که این موضوع را مخفی نگه دارد تا کسی متوجه نشود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان