کریستوف گالتیه:/ زیدان؟ مطمئن بودم مربی PSG خواهم شد


کریستوف گالتیه:/ زیدان؟ مطمئن بودم مربی PSG خواهم شد

کریستوف کالیته در مصاحبه دیشب خود گفت که با وجود شایعات تماس پی اس جی به زیدان اطمینان داشت که سرمربی باشگاه پاریسی خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش و پس از گمانه زنی های بسیار، بالاخره کریستوف گالتیه سرمربی پی اس جی شد. تا مدت ها از زین الدین زیدان به عنوان مربی پاریس نام برده می شد اما ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه در چند نوبت تاکید کرد که هرگز با زیدان تماسی نداشته اند. اخیرا لوپاریزین نوشت که شایعات تماس پی اس جی با زیدان از سوی اطرفیان زیزو به بیرون درز داده شده و هرگز واقعیت نداشته اند.

کریستوف گالتیه:/ زیدان؟ مطمئن بودم مربی PSG خواهم شد

کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی در نشست خبری دیشب خود گفت:« قبل از رسمی شدن انتقال، برای هفته ها در تماس با پی اس جی بودم. هم با ناصر الخلیفی و هم با لوئیز کامپوس(مشاور ورزشی جدید پی اس جی) صحبت های مفصلی داشتم. هر دو به من اطمینان داده بودند که انتخاب قطعی باشگاه هستم.»

شایعات زیدان:« زیدان، زیدان است و سابقه ای باورنکردنی در دوران فوتبال و مربیگری اش دارد ولی مهم گفت و گو های پیوسته من با مدیران پی اس جی بود. هیچ تردیدی نداشتم و مطمئن بودم مربی پاریس خواهم شد. رئیس در این مورد با من واضح حرف زده بود.»

کریستوف گالتیه:/ زیدان؟ مطمئن بودم مربی PSG خواهم شد

فتح لیگ قهرمانان:« نه فقط لیگ قهرمانان که همه جام های داخلی را نیز می خواهیم. من مربی جاه طلبی هستم و می خواهم همه رکوردها را بشکنیم. وقتی مربی پی اس جی می شوید محکوم به کسب بهترین نتایج هستید. هدف فقط لیگ قهرمانان نیست ولی واضح است که فتح لیگ قهرمانان، مهمترین هدف خواهد بود.»

مسی:« اینجا او یک زندگی و چالش جدید را شروع کرده است. وقتی بازیکنی در 34 سالگی می گوید اهداف و چالش جدید می خواهم، بسیار قابل احترام است. هر بازیکنی چنین توان و انگیزه ای در این سن ندارد. واضح است که مسی سال قبل بیشتر درگیر وفق دادن خود با شرایط جدید بود. همه این را می دانستیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساناز جلیلی کیست؛ چرا در ترکیه خودکشی کرد