تشییع پیکر ستوان سوم شهید «مهدی کامور»


تشییع پیکر ستوان سوم شهید «مهدی کامور»

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، سرهنگ مجید رسول زاده با اشاره به شهادت یک تکاور پلیس گیلانی در استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر پاک شهید ستوان سوم «مهدی کامور» ۲۸ تیر در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان تا میدان گیل...

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، سرهنگ مجید رسول زاده با اشاره به شهادت یک تکاور پلیس گیلانی در استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر پاک شهید ستوان سوم «مهدی کامور» ۲۸ تیر در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان تا میدان گیل برگزار می‌شود.

وی افزود: پیکر این شهید پس از تشییع در رشت به زادگاهش شهرستان آستانه اشرفیه منتقل و ساعت ۱۰ صبح در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان تصریح کرد: همچنین مراسم وداع با پیکر پاک این شهید، امشب و همزمان با سالروز عید سعید غدیر خم بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.

ستوان سوم مهدی کامور اهل آستانه اشرفیه، ۲۶ تیرماه هنگام ماموریت در ایست بازرسی ورودی شهر زاهدان، هنگام ماموریت، قصد بازرسی از یک دستگاه خودرو را داشت که راننده در اقدامی ناجوانمردانه، این مامور گیلانی را زیرگرفت متاسفانه به دلیل شدت برخورد، این مامور جان بر کف پلیس در دم جان باخت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022