نویر: با رفتن لوا تضمین گلزنی را از دست دادیم/ ماتیاس شخصیت کاریزما دارد


نویر: با رفتن لوا تضمین گلزنی را از دست دادیم/ ماتیاس شخصیت کاریزما دارد

رکنا ورزشی: مانوئل نویر پس از پیوستن ده لیخت به بایرن مونیخ صحبت کرد.

به گزارش رکنا، ماتیاس ده لیخت ستاره هلندی باشگاه یوونتوس با قراردادی 5 ساله تا پایان سال 2027 به بایرن مونیخ پیوست.

پس از این انتقال مانوئل نویر کاپیتان باواریایی ها در خصوص حضور این بازیکن در جمع آن ها گفت:"او بازیکنی است که می تواند رهبری کند، کاریزما دارد و مدافع خیلی خوبی است. از نظر من با توجه به اینکه اخیرا بازی هایش را دیدم، او به فوتبال آلمان خیلی نزدیک است و زمان زیادی برای کنار آمدن با سبک فوتبال آلمانی طول نمی کشد.

وی ادامه داد: او قطعا به تیم کیفیت و ارزش های جدیدی اضافه خواهد کرد. بایرن همیشه با بازیکنان هلندی خوب کنار آمده و جواب گرفته است. قبلا با چند بازیکن هلندی هم تیمی بودم. نشان دادن حضور قاطع در دفاع خیلی مهم است و باید با زبان بدن هم این را نشان داد، این کاری بود که داوید آلابا زیاد می کرد. به عنوان بازیکن دفاعی، وقتی بازیکنی از پشت تیم را رهبری می کند خیلی بهتر می شود.

کاپیتان بایرن درمورد جایگزین کردن لواندوفسکی در این تیم گفت:همه چیز ممکن است. به این معنا نیست که ما بازیکنی نخریم. انتظار دارم که اتفاقی بیفتد. ما با رفتن لوا، تضمین گلزنی را از دست دادیم اما حالا این کار به عهده چندین بازیکن افتاده است. حالا در حمله انعطاف تهاجمی بیشتری داریم که برای ما در گلزنی خیلی مهم خواهد بود.

نویر درمورد مانه اینطور به سوال پاسخ داد: او از اول تمرینات بود که نشان می دهد واقعا بازیکنی کلاس جهانی است و قایم نمی شود. ما در تمرینات این را دیدیم. او رفتار درستی دارد و از داشتن او در بایرن خیلی خوشحالیم."

خانه ورزشی کدخبر: 805446 ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ۲۱:۵۵:۵۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !