گلکسی واچ 5 پرو احتمالاً برخلاف ساعت‌های Wear OS دیگر، عمر باتری بسیار خوبی خواهد داشت


گلکسی واچ 5 پرو احتمالاً برخلاف ساعت‌های Wear OS دیگر، عمر باتری بسیار خوبی خواهد داشت

براساس شایعات، گلکسی واچ ۵ پرو می‌تواند با یک بار شارژ تا سه روز دوام بیاورد.

بزرگ‌ترین ایراد گلکسی واچ ۴، عمر باتری ناامید‌کننده آن است که نمی‌‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد؛ اما ظاهراً در ساعت هوشمند بعدی سامسونگ این نقص به روشی اساسی برطرف خواهد شد.

براساس اطلاعات افشاگر معتبر، Ice universe، نسخه پیشرفته‌ی گلکسی واچ ۵ آینده می‌تواند حداقل سه روز روشن بماند.

پیش از این شایعه شده بود که گلکسی واچ ۵ پرو دارای باتری عظیم ۵۷۲ میلی‌آمپر‌ساعتی است که بسیار بهتر از باتری ۳۶۱ میلی‌آمپر‌ساعتی موجود در نسخه‌ی ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۴ است.

درهرحال، واچ ۵ پرو می‌تواند اولین مدل Wear OS با عمر باتری سه روزه باشد که جهشی بزرگ برای پوشیدنی‌ها محسوب خواهد شد. بسیاری از مدل‌های ساعت هوشمند سامسونگ و فسیل در میان برندهای دیگر، با یک بار شارژ به سختی به یک روز کامل می‌رسند. در همین حال، Mobvoi's TicWatch Pro 3 و Suunto 7 استثنا دارند و تا دو روز به شارژ نیاز ندارند.

بهبود عمر باتری به‌رغم حذف قاب چرخشی که یکی از ویژگی‌های شاخص واچ ۴ کلاسیک بود، ارتقایی محبوب برای سری گلکسی واچ جدید خواهد بود.

در نهایت همه‌ی این موارد در رویداد گکسی آنپکد ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد ۱۴۰۱) مشخص خواهد شد. سامسونگ ظاهراً قصد دارد در جریان رویداد از گوشی‌های تاشدنی گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ و همچنین هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پرو جدید رونمایی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان