برای چه افراد اجاره آمبولانس را ترجیح می دهند؟


آنچه در آمبولانس‌ها اهمیت دارد، کادر حرفه‌‌ای درمان و تجهیزات مناسب است که در آمبولانس‌های خصوصی با کیفیت بالا ارائه می‌شود.

آیا تا به حال اقدام به اجاره آمبولانس کرده اید؟ زمانی که یک مورد اورژانسی برای یکی از افراد خانواده رخ می‌دهد و بیمارستان خیلی دور است، آمبولانس‌ها در حال حرکت، جان افراد را نجات می‌دهند. آمبولانس‌ها برای کنترل هر موقعیتی کاملاً مجهز هستند، سکته مغزی، افتادن از پله‌ها یا جراحت‌های ناشی از تصادف، تفاوتی نمی‌کند چه حادثه‌‌ای برای شما رخ داده است، کادر مستقر در آمبولانس‌ها می‌توانند شما را تا بیمارستان همراهی و جان شما را نجات دهند. در صورت بروز هرگونه حادثه می‌توانید از خدمات آمبولانس‌های خصوصی نیز استفاده کنید. آنچه در آمبولانس‌ها اهمیت دارد، کادر حرفه‌‌ای درمان و تجهیزات مناسب است که در آمبولانس‌های خصوصی با کیفیت بالا ارائه می‌شود.

مزایای اجاره آمبولانس

همان طور که می‌دانید آمبولانس‌های عمومی یا دولتی، تنها در موارد خاص و اورژانسی اعزام می‌شوند و بیمار را به مراکز خاص و از پیش تعیین شده انتقال می‌دهند. اما افرادی هستند که شرایط اورژانسی ندارند اما به دلیل بیماری‌های خاص یا معلولیت جسمی نمی‌توانند از وسیله نقلیه معمولی برای رفتن به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها استفاده کنند. در اینجا خدمات آمبولانس خصوصی پشتیبانی کافی را ارائه می‌دهد.

همچنین در برخی از مواقع بیماران باید به مراکز درمانی مشخصی جهت درمان مراجعه کنند، که در این صورت هم باید از خدمات آمبولانس‌های خصوصی بهره مند شد. دیگر تفاوتی نمی‌کند که کدام مرکز درمانی را انتخاب کرده‌‌اید، آمبولانس خصوصی شما را به هر جایی از شهر منتقل می‌کند.

گاهی ممکن است بیمار به تجهیزات خاصی در آمبولانس نیاز دارد که در آمبولانس‌های دولتی کمتر وجود دارند. اما آمبولانس‌های خصوصی با تجهیزات کامل اعزام می‌شوند تا در صورت نیاز، مشکلات بیمار را در زمان کوتاهی برطرف کنند.

در برخی از مواقع بیماران نیاز دارند به شهرهای دیگر سفر کنند اما بدون تجهیزات پزشکی نمی‌توانند. در این صورت اجاره آمبولانس‌ خصوصی می‌تواند بهترین گزینه برای این افراد باشد تا با اطمینان کامل سفر کنند.

برخی از افراد به دلیل اینکه به بیماری‌های لاعلاج مبتلا هستند و سال‎ها باید با بیماری زندگی کنند، برای برخی از کارهای اداری یا مهم نمی‌توانند بدون تجهیزات پزشکی لازم از خانه خارج شوند. در این صورت آمبولانس‌های خصوصی می‌توانند بهترین گزینه برای آنها باشد.

برای چه افراد اجاره آمبولانس را ترجیح می دهند؟

امکانات آمبولانس‌های خصوصی

در اجاره آمبولانس نوع تجهیزات به کار رفته در ماشین مهم است. معمولا آمبولانس‌های خصوصی دارای تجهیزات بسیار کاملی هستند تا بیمار تحت شرایط مناسبی به بیمارستان منتقل شود.

از مهم‌ترین امکانات آمبولانس‌های خصوصی مانیتور ECG و دفیبریلاتور است. مانیتور ECG علائم حیاتی بیمار را ردیابی و دفیبریلاتور برای بررسی وضعیت قلب بیمار استفاده می‌شود.

اگر بیمار مشکوک به آسیب ستون فقرات باشد، از تخت‌های مخصوص برای حمل بیمار در شرایط سخت استفاده می‌شود.

هنگامی که بیمار نمی‌تواند به طور مستقل نفس بکشد، ونتیلاتورها در حال انتقال بیمار به بیمارستان بسیار موثر هستند.

واحد ساکشن زمانی استفاده می‌شود که بیمار خونریزی داخلی داشته باشد. همچنین برای خارج کردن مایعاتی که در داخل بدن یا دهان جمع شده‌‌اند، استفاده می‌شود.

منظور از نبولایزر برای تبخیر داروی مایع است تا بیمار بتواند آن را در راه بیمارستان استنشاق کند. از این روش زمانی استفاده می‌شود که بیمار برای تسکین فوری به دارو نیاز دارد.

واحدهای تامین اکسیژن یکی از حیاتی‌ترین قطعات تجهیزات آمبولانس هستند، زیرا می‌توانند به بازماندگان آتش‌سوزی، بیمارانی که مشکلات تنفسی دارند مانند آسم یا برای احیای بیمار از بین رفته موثر واقع شوند.

کادر همراه آمبولانس خصوصی چه کسانی هستند؟

هنگام انتقال بیمار از خانه به بیمارستان یا از بیمارستانی به بیمارستان دیگر، پروتکل‌های اورژانسی خاص باید رعایت شود و فقط تکنسین‌های آمبولانس دانش کافی را برای مراقبت فوری پزشکی دارند. آنها می‌توانند کمک‌های پزشکی را برای بیمار در فاصله رسیدن به مقصد ارائه دهند. می‌توان گفت با اجاره آمبولانس، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی (EMT) اولین افرادی هستند که بیمار را درمان می‌کنند. آنها اطمینان حاصل می‌کنند که بیمار تا زمانی که به بیمارستان برسد، موارد حیاتی را ثابت نگه می‌دارند و پزشکان در بیمارستان درمان را ادامه می‌دهند. آنها برای ارائه خدماتی همچون PCR، ایست قلبی، شکستگی استخوان‌ها، کنترل درد، زایمان، خونریزی و غیره آموزش‌های لازم را گذرانده اند.

برای چه افراد اجاره آمبولانس را ترجیح می دهند؟

هزینه اجاره آمبولانس چقدر است؟

آمبولانس‌ها در انواع مختلفی تجهیز شده‌‌اند که با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهند، قیمت‌های متفاوتی دارند. با توجه به شرایط بیمار می‌توانید درخواست اعزام آمبولانس کابین کوچک، کابین بزرگ یا وی آی پی داشته باشید. نوع وی آی پی شامل NICU، CCU و ICU است.

خدماتی که از سوی تکنسین‌ها ارائه می‌شود و استفاده از داروهای خاص، با توجه به شرایط بیمار، هر یک تعرفه جداگانه دارند.

نکته قابل توجه دیگر در اجاره آمبولانس، تکنسین‌ها هستند که می‌توانند پرستار، پزشک عمومی یا پزشک متخصص باشند که قطعا هزینه ویزیت آنها متفاوت خواهد بود.

در نهایت هزینه مسافت طی شده، تاخیر و پیک ترافک نیز در لیست پرداختی‌ها محاسبه می‌شود.

امروزه هم خدمات آمبولانس دولتی و هم خصوصی در دسترس شما است. در شرایط خاص نمی‌توان از خدمات دولتی استفاده کرد و باید برای رفع نیاز بیمار گزینه اجاره آمبولانس‌ خصوصی را انتخاب کرد. این آمبولانس‌ها با تجهیزات کامل، تکنسین‌های باتجربه و ارائه خدمات متنوع می‌توانند نقش مهمی را در نجات جان بیماران داشته باشند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...