طرح زیباسازی شهر در برنامه چهارم توسعه لحاظ شود


طرح زیباسازی شهر در برنامه چهارم توسعه لحاظ شود

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ما در آستانه تدوین برنامه چهارم توسعه پنج ساله تهران هستیم، گفت: این طرح باید در برنامه چهارم مصوب شود، چرا که در غیر این صورت و تدوین در طول هشت ماه بودجه سال آینده را عملا از دست خواهد داد.

به گزارش خبرنگار فارس، میثم مظفر عضو کمیسیون برنامه و بودجه در هشتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران در جریان بررسی «طرح الزام شهرداری تهران به ارائه طرح جامع زیباسازی شهر» با بیان اینکه ما در آستانه تدوین برنامه چهارم توسعه پنج ساله تهران هستیم، گفت: مقام معظم رهبری تأکید داشتند که سعی شود تعداد طرح ها زیاد نباشد.

وی با بیان اینکه هشت ماه برای تدوین طرح زمان زیادی است، یادآور شد: این طرح باید در برنامه چهارم مصوب شود، چرا که در غیر این صورت و تدوین در طول هشت ماه بودجه سال آینده را عملا از دست خواهد داد.

سید احمد علوی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه نمی توان چنین طرح مهمی را معطل برنامه چهارم کرد، یادآور شد: خروجی این طرح باید همانی باشد که در برنامه نیز ابلاغ خواهد شد، اما هیچ منافاتی ندارد که مطالعه طرح را آغاز کنیم. پیشنهاد من این است که زمان مطالعه طرح محدودتر شود.

مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تدوین سند جامعه را به هویت ایرانی-اسلامی وابسته می کنیم، اظهار کرد: ما باید ببینیم تعریفی در معماری ایرانی-اسلامی داریم که این سند را بر اساس آن تدوین و پیاده سازی کنیم یا خیر؟

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329