سارقان مامورنما در چهارباغ تهران را شناسایی کنید


سارقان مامورنما در چهارباغ تهران را شناسایی کنید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از میزان، مهدی حاجی حسینلو، بازپرس شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب چهارباغ با صدور دستور قضایی خواستار شناسایی شاکیان احتمالی ۲ سارق مامورنما شد. در توضیح شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و...

سارقان مامورنما در چهارباغ تهران را شناسایی کنیدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از میزان، مهدی حاجی حسینلو، بازپرس شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب چهارباغ با صدور دستور قضایی خواستار شناسایی شاکیان احتمالی ۲ سارق مامورنما شد.

در توضیح شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب چهارباغ در خصوص شیوه ارتکاب جرم این متهمان آمده است: این متهمان خود را مامور آگاهی و مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی می‌کردند و با خودرو‌های ماکسیما، پژو پارس، سمند سورن سفید رنگ، پژو ۴۰۵ نوک مدادی در مناطق مختلف از جمله چهارباغ، کیانمهر، مهرشهر، صفادشت، هشتگرد، کمالشهر، شاهین ویلا و مترو گلشهر تردد داشتند و کارت عابر بانک شهروندان را سرقت کرده و پس از بدست آوردن رمز کارت، اقدام به خرید از مکان‌هایی که فاقد دوربین مداربسته بوده می‌نمودند و گوشی‌های قربانیان را نیز سرقت می کردند.

بیشتر بخوانید: ناامنی برای شهروندان، خط قرمز دستگاه قضا

بازپرس شعبه اول دادسرای چهارباغ با اشاره به اینکه متهمان تا به این لحظه ۲ نفر هستند و تاکنون به ۶۰ فقره سرقت به این شیوه اقرار کرده‌اند اضافه کرد: به اطلاع عموم مردم می‌رساند، چنانچه به این روش مورد سرقت قرار گرفته‌اند به پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ مراجعه و شکایت خود را ارائه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی