آخرین تعداد مبتلایان و فوتی‌های کرونا طی 24 ساعت گذشته


درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۶۰ نفر رسید.

درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۶۰ نفر رسید.


به گزارش وبدا، از دیروز تا امروز ۱۰ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۶۹۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۶۷۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۷۲۵ نفر رسید. تا کنون ۷ میلیون ۸۲ هزار و ۲۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.


۱۲۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۱۰۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۲۹۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۴۷۶ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۲۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۷۹۴ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۲۳ هزار و ۹۳۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر ۱۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش ایرنا، در هفته نخست ماه مرداد بستری‌های کرونا نسبت به هفته آخر تیر از ۴۱۱۹ نفر به ۷۳۷۶ نفر و تعداد بیماران سرپایی از ۲۸ هزار و ۶۱۷ نفر به ۴۶ هزار و ۱۷۱ افزایش یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم حمله تند ریما رامین فر به نقی قبل از ساخت پایتخت 7 ! / همای پایتخت از بازی انصرا...