شوخی بازیگر معروف زن با پخش دوباره سریال مختارنامه


شوخی بازیگر معروف زن با پخش دوباره سریال مختارنامه

نعیمه نظام دوست به بازپخش دوباره سریال مختارنامه واکنش جالبی نشان داد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ سریال مختارنامه برای اولین بار در ۴۰ قسمت در سال ۸۹ از شبکه یک سیما پخش شد و از سال به بعد تا کنون هر سال محرم بازپخش شده است. یعنی حدود ۱۱ سال!

نعیمه نظام دوست در واکنش به بازپخش دوباره سریال مختارنامه با انتشار نوشت: مختار جان سلام ببین من آنقدر سریال تورو دیدم کل کوچه های کوفه رو بلدم ببین داداش امسال اگر محاصرت کردن ننداز کوچه ابراهیم اشتر اینا اونجا بن بسته تورو میگیرنت از پشت بوم خونه قیس خزعلی بنداز کوچخ حسین صرد خزاعلی اونجا خلوت تره میتونی بپیچی به بازی این نظر منه داداش حالا باز هرچی خودت میدونی

شوخی با پخش دوباره سریال مختارنامه

شوخی بازیگر معروف زن با پخش دوباره سریال مختارنامه

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست متولد ۲۳ آبان ماه ۱۳۵۳ در تهران است. چهار خواهر دارد که خودش فرزند سوم خانواده است به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نکرده و پدرش چند سال پیش فوت کرده است وی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد است.

شغل دوم نعیمه نظام دوست

اگر دقت کنید اکثر بازیگران شغل دومی هم برای کسب درآمد دارند چون نمیتوان روی بازیگری به عنوان منبع درآمد حساب کرد به همین ترتیب من هم یک مزون کوچک لباس دارم که هر از گاهی از این طریق دوستانم را هم می بینم فعلا به اندازه یک آب باریکه درآمد برایم داردند.

چاقی نعیمه نظام دوست

او درباره دلیل چاقی اش گفته بود: من دچار اضافه وزن هستم و این را از ظاهرم می شود، فهمید. چاقی من ارثی نیست بلکه به دلیل مصرف کورتون به وجود آمد. چند سال قبل به دلیل یک بیماری مجبور به مصرف کورتون شدم، همین قضیه هم باعث افزایش وزن من شد. بعد هم اتفاقات دیگری باعث شد که وزنم روز به روز بیشتر شود. ۱۰ سال است که با بیماری چاقی درگیر هستم، یادم می آید که قبل از آن ۶۰ کیلو بودم.

من بالون معده را برای لاغر شدن انتخاب کردم و پزشکان به من گفتند که موفقیت این عمل ۵۰درصد است. وقتی بالون داخل معده گذاشته می شود حجم معده را می گیرد و باعث می شود کمتر غذا بخورید. اگر غذا زیاد خورده شود معده آن را نگه نمی دارد و غذا را بر می گرداند. من بعد از بالون، آنقدر غذا خوردم که بر بالون غلبه کردم و وقتی آن را برداشتم، معده ام دوبرابر شد.همین هم باعث شد که بیش از پیش چاق شوم.

نعیمه نظام دوست بالاخره لاغر شد

نعیمه نظام دوست سال 97 بالاخره توانست بر اضافه وزنش غلبه کند. او در این باره نوشت: امروز سی ام آبان ماه درست یکسال از عمل اسلیو معده من میگذره و جشن تولد یکسالگی منه و به قول دوستان شریف و پاک و قوی و با اراده یکساله که پاکم و زندگی دوباره گرفتم. ممنونم از آقای دکتر فرهمند عزیز و مهربون ناجی تولد دوباره من که زندگی رو بهم برگردونند و خدارو شکر الان میتونم راه برم، نفس بکشم و زندگی کنم. ممنونم از بهاره جان رهنما که من و برای این عمل تشویق کرد و آقای دکتر مهربونم رو به من معرفی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا