کشف 30 فقره جیب‌بری در جنوب تهران


کشف 30 فقره جیب‌بری در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ «حسین مافی» گفت: در پی افزایش سرقت از شهروندان در ایستگاه‌های بی آرتی و اتوبوس در خیابان ولیعصر به روش جیب بری رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری جامی بر عهده گرفتند و گشت...

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ «حسین مافی» گفت: در پی افزایش سرقت از شهروندان در ایستگاه‌های بی آرتی و اتوبوس در خیابان ولیعصر به روش جیب بری رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری جامی بر عهده گرفتند و گشت زنی‌های هدفمند افزایش داده شد.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی ساعات حضور متهم را شناسایی کردند افزود: ماموران در حال گشت زنی در نقاط جرم خیز، فردی که در شلوغی و ازدحام مسافران برای سوار شدن به اتوبوس اقدام به سرقت کیف پول یکی از مسافران کرد را شاسایی کردند و سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را قبل از هرگونه اقدامی دستگیر کردند.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۳۸ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت از شهروندان در ایستگاه‌های اتوبوس در خیابان "ولیعصر " و ۳۰ فقره سرقت مشابه معترف شد که مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ مافی در پایان با اشاره به سوابق متهم در این مورد و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم در دستورکار پلیس می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن