معجزه درمانى کدو تنبل


معجزه درمانى کدو تنبل

آرمان ملى: کدوتنبل به کاهش خطر بیماری‌های قلبی و سکته کمک می‌کند. آنتی‌اکسیدان موجود در کدوتنبل از تصلب‌شرائین (سختی شریان) جلوگیری می‌کند و خطر فشارخون بالا را به حداقل می‌رساند. هم‌چنین نوشیدن روزانه آب کدو می‌تواند برای مو و پوست شما...

معجزه درمانى کدو تنبل

آرمان ملى: کدوتنبل به کاهش خطر بیماری‌های قلبی و سکته کمک می‌کند. آنتی‌اکسیدان موجود در کدوتنبل از تصلب‌شرائین (سختی شریان) جلوگیری می‌کند و خطر فشارخون بالا را به حداقل می‌رساند. هم‌چنین نوشیدن روزانه آب کدو می‌تواند برای مو و پوست شما مفید باشد.


ویتامین C و ویتامین E موجود در آب کدوتنبل، موادمغذی فوق‌العاده‌ای برای حفظ سلامت و درخشندگی پوست هستند. کدوتنبل، یک لایه نازک از پوست را برمی‌دارد و آن را جوان نگه می‌دارد.

کدوتنبل به کاهش خطر بیماری‌های قلبی و سکته کمک می‌کند. آنتی‌اکسیدان موجود در کدوتنبل از تصلب‌شرائین (سختی شریان) جلوگیری می‌کند و خطر فشارخون بالا را به حداقل می‌رساند.

رنگ نارنجی درخشان کدوتنبل نشان می‌دهد که یک منبع غنی از بتاکاروتن است. افرادی که رژیم غذایی آنها، غنی از بتاکاروتن است کمتر مستعد ابتلا به سرطان هستند.

پتاسیم یک ماده معدنی مهم برای عملکرد درست قلب و ماهیچه‌ها است. یک وعده کدوتنبل حدود 550 گرم پتاسیم دارد که یکی از بزرگترین منابع پتاسیم است.

کدوتنبل حاوی فیبر است و این فیبر به کاهش‌وزن کمک می‌کند، همچنین باعث می‌شود تا احساس گرسنگی در شما از بین برود و از خوردن کالری بیش از حد جلوگیری کنید.

کدوتنبل مقادیر زیادی منیزیم برای حفظ عملکرد ماهیچه‌ها و تقویت سیستم ایمنی دارد. با افزایش تولید گلبول‌های سفید خون در بدن، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستو صالحی: امیر تتلو را یک بار در تهران دیدم/ در ترکیه فحشم داد