«Snowa Award»؛ رویداد اسنوا برای حمایت از طرح‌های پژوهشی با 20 میلیارد ریال حمایت برای هر طرح


«Snowa Award»؛ رویداد اسنوا برای حمایت از طرح‌های پژوهشی با 20 میلیارد ریال حمایت برای هر طرح

اولین دوره از «Snowa Award» به عنوان حامی پروژه‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری با هدف ترویج رویکرد مسئله محور در حل چالش‌های مرتبط با اسنوا در حال ثبت‌نام است.

اسنوا اعلام کرده است که مرکز نوآوری و توسعه فناوری‌اش (اسنواتک)، برای ایجاد شتاب در توسعه دانش بوسیله همگرایی با ایده‌ها و اندیشه‌های جدید نخبگان و پژوهش‌گران، اولین دوره از این رویداد را برنامه‌ریزی کرده است. در این طرح، موضوعات مورد چالش این شرکت با رویکردی دانش محور، در قالب پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی از طریق شبکه بیرون از آن انجام می‌شود.
فراخوان حوزه‌های حمایتی این دوره شامل رشته‌های مکانیک، برق و کامپیوتر، بیوتکنولوژی، مدیریت و اقتصاد، شیمی و مواد، ریاضی و آمار، بازاریابی و جامعه شناسی است.
این جایزه می‌تواند فرصت‌هایی را برای همکاری اسنوا با نخبگان، پژوهشگران، دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی برای ایجاد آینده‌ای مشترک و روشن‌تر فراهم کند و فرصتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که به مسائل واقعی در صنعت بپردازند و با استفاده از ظرفیت‎های طرفین، اکتشاف و استخراج‌های موثرتری برای حل یک مسئله، شکل گیرد.
در این دوره برای شرکت، متقاضیان باید دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکتری باشند و موافقت استاد با پایان نامه دانشجو بخشی از فرآیند ارسال پروپوزال انجام شده باشد که در سایت tec.snowa.ir بارگزاری خواهد شد و بر اساس طرح داوری شده تا 20 میلیارد ریال بودجه می‌تواند به هر طرح اختصاص یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی