اهتمام به خط اصیل تلاوت قرآن کریم بسیار حائز اهمیت است


اهتمام به خط اصیل تلاوت قرآن کریم بسیار حائز اهمیت است

صلح جو گفت : یکی از افتخاراتم خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم است.

به گزارش خرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ «محمدهادی صلح جو» قاری قرآن کریم و مجری رادیو و تلویزیون ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم گفت: این روزها مشغول تهیه و تدارک برنامه های ویژه ماه محرم هستیم و تلاشم بر این است که به همراه خانواده در مراسم عزاداری ماه محرم حضور یافته و این ایام را گرامی بداریم.

وی در ادامه با بیان اینکه قطعا رادیو قرآن خانه اول من است، اظهار داشت: یکی از افتخاراتم خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم است. در همین راستا نیز جلسات قرآنی متعددی ویژه نوجوانان در دوران پیش از کرونا برگزار نمودم. یکی از فعالیت های قرآنی که این روزها آغاز نمودیم، جلسات قرآنی مجازی با حضور استاد ابوالقاسمی پیشکسوت قرآنی است که یکشنبه ها برگزار می شود.

صلح جو با اشاره به اینکه اهتمام به خط اصیل تلاوت قرآن کریم یکی از موضوعاتی است که بسیار حائز اهمیت بوده و باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم، تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که در جهان اسلام تلاوت هایی اتفاق می افتد که با تلاوت های اصیل و تلاوت هایی که ائمه معصومین (ع) بر آن تأکید داشتند، فاصله دارد.

امروز این حلقه مفقوده تلاوت قرآن کریم است. بنابراین هم اساتید و هم قرآن آموزان باید به این امر برسند که حتما با خضوع، خشوع و ادب در محضر قرآن کریم حاضر شده و آیات شریفه آن را تلاوت نمایند. صلح جو از پدر خود به عنوان نخستین استاد قرآنی خود یاد کرد و افزود: استاد احمد ابوالقاسمی، استاد اربابی، استاد خدام حسینی، استاد یاریگل و .... نیز جزو اساتیدی هستند که در محضر ایشان بسیار آموختم. انشاء الله خداوند این توفیق را نصیب همه ما نمایند تا بتوانیم در محضر اهل بیت (ع) خدمت نماییم.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن