ایده‌های برگزیده نخستین رویداد نوآوری‌های اقتصادی هیأت تقدیر شدند


ایده‌های برگزیده نخستین رویداد نوآوری‌های اقتصادی هیأت تقدیر شدند

مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی با اشاره به تقدیر از ایده‌های برتر در رویداد نوآوری‌های اقتصادی هیأت گفت: طرح دانش بنیان بنیاد بینش مطهر اصفهان با موضوع دستیابی به دانش فنی و تکنولوژی بومی و سپس تولید تجهیزات پزشکی برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید بهرامی مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی اظهارداشت : هیأت‌ها و تشکل‌های دینی از بزرگترین، قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین پایگاه‌های مردمی و نهادهای فعال اجتماعی هستند که ورای برنامه‌های جلسات هیأت با فعالیت در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... نقش آفرینی به سزایی در عرصه خدمت به جامعه ایفا کرده‌اند.

وی گفت: از جمله این فعالیت‌ها، راه‌اندازی کسب و کارهای خُرد، فعالیت‌های اقتصادی نوآورانه و یا فعالیت‌های اقتصادی در خدمت هیأت‌ها بوده است که تاکنون مجموعه‌های بسیاری با تکیه بر ظرفیت‌های بی‌نظیر هیأت توانسته‌اند، بازیگرانی سازنده در پیشرفت اقتصاد کشور باشند. نخستین رویداد نوآوری‌های اقتصاد هیأت به همت بنیاد دعبل خزاعی و با رویکرد جهاد توانمندسازی هیأت‌ها و تشکل‌های دینی فعال در این عرصه برگزار شد.

بهرامی افزود: در فراخوان اولیه این رویداد که بهمن‌ماه ۱۴۰۰ اطلاع رسانی شد، بیش از ۵۰ طرح در سه محور؛ کسب و کارهای ارائه خدمات به هیأت‌ها و تشکل‌های دینی، کسب و کارهای برآمده از هیأت‌ها و تشکل های دینی و ایده‌های نوآورانه برای کسب و کارهای هیأت محور مشارکت کردند.

بهرامی اضافه کرد: به تصمیم هیأت داوران، طرح دانش بنیان دریافتی از بنیاد فرهنگی اجتماعی بینش مطهر از استان اصفهان که با موضوع دستیابی به دانش فنی و تکنولوژی بومی و سپس تولید انبوه تجهیزات پزشکی در داخل کشور به عرصه اجرا درآمده به عنوان ایده برگزیده انتخاب شد.

وی گفت: از محمدوحید صافی اصفهانی مدیر این مجموعه به عنوان ایده برتر طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی و حجت‌الاسلام فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اهداء لوح و جایزه ویژه، تقدیر به عمل آمد.

بهرامی ادامه داد: همچنین طرح‌ها دریافتی از مهدی غفوری فرد با موضوع نرم‌افزار شبکه‌سازی، مدیریت و برگزاری روضه‌های خانگی و فرید حسن پور با موضوع تولید محصولات فرهنگی و نوشت افزار ایرانی اسلامی به عنوان ایده‌های شایسته تقدیر انتخاب شدند و در مراسم‌های جداگانه با حضور مسئولین اداره کل تبلیغات اسلامی استان‌های آذربایجان شرقی و خراسان رضوی از ایشان تقدیر شد.

مدیر عامل بنیاد دعبل خزاعی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری دومین رویداد نوآوری‌های اقتصاد هیأت توسط معاونت توانمندسازی بنیاد در حال انجام است که در آینده اطلاع رسانی خواهد شد. بنیاد دعبل خزاعی از موسسات وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است که به عنوان مرکز تبادل خدمات هیأت‌ها، تشکل‌های دینی و فعالان فرهنگی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود آهنگ‌های روز مادر