بیش از 20 هزار نفر شب ششم محرم در هیأت مطیعی عزاداری کردند


بیش از 20 هزار نفر شب ششم محرم در هیأت مطیعی عزاداری کردند

مراسم عزاداری شب ششم محرم هیأت آئین حسینی با سخنرانی حجت‌الاسلام مسعود عالی و مرثیه‌خوانی میثم مطیعی با حضور ۲۰ هزار و ۱۶۹ نفر به عزادار برگزار شد.

بیش از 20 هزار نفر شب ششم محرم در هیأت مطیعی عزاداری کردند

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم عزاداری شب ششم محرم هیأت آئین حسینی با سخنرانی حجت‌الاسلام مسعود عالی و مرثیه‌خوانی میثم مطیعی شب گذشته چهارشنبه ۱۲ مردادماه برگزار شد.

در این مراسم بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت در بخش‌های مختلف هیأت حضور پیدا کردند. فضای حسینیه امسال هیأت آئین حسینی در مجتمع امام رضا (ع) منطقه ۲۲ تهران دارای فضا‌های متعددی است که مسئولین هیأت آن را تقسیم کرده تا عزاداران بتوانند استفاده بهتری از مراسم داشته باشند.

در بخش خانوادگی این حسینیه ۴۲۰۰ برادر و ۴۵۳۹ خواهر حضور داشتند. در حسینیه برادران ۴۰۰۰ نفر و در حسینیه خواهران ۶۴۹۳ نفر حاضر بودند. در بخش مهدکودک هیأت ۳۳۲ نفر و در حسینیه دختران نوجوان ۱۰۰ نفر بودند. ۲۴۵ خادم نیز شب گذشته در بخش‌های مختلف هیأت مشغول خدمت رسانی بودند. در مجموع در شب ششم ماه محرم ۲۰ هزار و ۱۶۹ نفر به عزاداری پرداختند.

در شب ششم محرم هیأت آئین حسینی پذیرای پیکر یکی از شهدای مدافع حرم تازه تفحص شده نیز بود و عزاداران در کنار این شهید برای آقازاده امام حسن (ع) حضرت قاسم (ع) عزاداری کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!