تبدیل وضعیت ایثارگران در نهاد‌های دولتی بدون مشکل در حال انجام است


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در نهاد‌های دولتی برنامه اولویت دار این نهاد انقلابی است.

تبدیل وضعیت ایثارگران در نهاد‌های دولتی بدون مشکل در حال انجام است

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز جمعه در بدو ورود به استان مرکزی در اراک، افزود: در سازمان‌های دولتی مشکلی در خصوص تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگران وجود ندارد و سازمان استخدامی کشور این مهم را دنبال کرده و در حال انجام است.

وی ادامه داد: مشکللاتی در خصوص تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگران با نهاد‌های عمومی و غیردولتی است به خصوص وقتی موضوع به شرکت‌ها مرتبط می‌شود و در این خصوص قانون وجود دارد و پیگیری‌ها انجام می‌شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: مراجع قضایی نیز مرجع رسیدگی به این مسئله مهم است و این نیرو‌ها می‌توانند با مراجعه به مقام قضایی حکم دریافت کنند.

قاضی زاده هاشمی گفت: درست نیست که این نیرو‌ها برای گرفتن حق خود با مشکلاتی مواجه شوند، این در حالی تست که اگر این حق به راحتی داده شود بین نیرو و سازمان همبستگی ایجاد می‌شود.

رییس بنیاد شهید و امورایثارگران خاطرنشان کرد: شرکت در کنگره یادواره شهدا در روستای وفس ازجمله اهداف سفر به استان مرکزی است و این مهم فرصتی شد تا پیرامون مسائل و مشکلات مربوط به حوزه بنیادشهید و ایثارگران با مسئولین استانی گفت و گویی انجام شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با یاد آوری جاری شدن سیل در بخش‌هایی از کشور و استان مرکزی گفت: در این سفر بازدیدی از این مناطق نیز خواهیم داشت تا در صورت لزوم در هیات دولت مسائل مربوط به مناطق سیل زده استان را دنبال کنیم.

استاندار مرکزی نیز گفت: مهمترین برنامه امروز، حضور در روستای وفس و شرکت در کنگره شهدای این روستا است و همچنین بازدیدی از روستای آهنگران و دیدار با خانواده شهدای این روستا که در حادثه سیلاب گذشته دچار خسارت شد، در دستور کار است.

فرزاد مخلص‌الائمه افزود:مسائل و مشکلات مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران نیز در این بازدید با معاون رئیس جمهور مرور خواهد شد تا در صورت امکان دستور رفع موانع صادر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی