داوطلبان کنکور رسید 15 رقمی انتخاب رشته را پیش خود نگه دارند


داوطلبان کنکور رسید 15 رقمی انتخاب رشته را پیش خود نگه دارند

با اعلام سازمان سنجش، داوطلبان باید رسید ۱۵ رقمی انتخاب رشته را داشته باشند.

پس از تائید نهایی کدرشته‌های انتخابی توسط متقاضی، شماره ۱۵ رقمی توسط سیستم به عنوان رسید انتخاب رشته در اختیار متقاضی قرارداده خواهد شد. این رسید پس از انجام کامل مراحل و ارسال اطلاعات در یک صفحه مجزا ارائه می‌شود.

داوطلبان باید توجه داشته باشند که فقط یک بار اجازه انتخاب رشته به هر فرد داده می‌شود. ضمناً پس از انتخاب رشته و دریافت رسید ۱۵ رقمی، داوطلبان می‌توانند فرم انتخاب رشته خود را به تعداد محدود تصحیح و یا ویرایش کنند.

تبصره ۱: داوطلبان در صورت علاقه به انتخاب رشته‌های خاص یا بورسیه، حتماً شرایط و ضوابط این رشته ها را (که بصورت جداگانه به عنوان پیوست دفترچه‌های انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش درج شده است) مطالعه کنند و در صورت داشتن شرایط لازم، این رشته ها را انتخاب کنند.

تبصره ۲: پذیرش دانشجو در رشته‌های علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی و رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی هنر شامل (نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، طراحی پارچه و طراحی لباس، طراحی صنعتی، ادبیات نمایشی، مجسمه‌سازی، موسیقی ایرانی و جهانی، کتابت و نگارگری، آهنگسازی، بازیگری، طراحی صحنه، نمایش عروسکی و عکاسی) در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ بصورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌پذیرد.

داوطلبانی که قبلاً برای شرکت در آزمون عملی این رشته‌ها در بازه زمانی (۵ تا ۱۱ تیر و بازه مجدد برای رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی از ۴ تا ۸ مرداد) اعلام علاقمندی کرده و در آزمون عملی آنها شرکت کرده یا می کنند، در صورت تمایل لازم است در بین ۱۵۰ انتخاب خود در فرم انتخاب رشته، این رشته‌ها را در هر اولویتی که علاقه دارند، قرار دهند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب