شادی و راهپیمایی فلسطینیان درپی اعلام آتش‌بس + فیلم و تصاویر


شادی و راهپیمایی فلسطینیان درپی اعلام آتش‌بس + فیلم و تصاویر

همزمان با شادی و راهپیمایی فلسطینیان در غزه، مردم راهپیمایی گسترده‌ای را به سوی خانه شهدای حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه جبالیا برگزار کردند.

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد ثانیه‌هایی قبل از شروع آتش‌بس، ده‌ها راکت به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک شد و آژیر‌های هشدار این شهرک‌ها به صدا در آمد.

الشهاب پیش از نیز نوشته بود حملات جوانان فلسطینی به نیرو‌های اشغالگر که ساعاتی پیش به محله‌های «سیلوان» یورش بردند، ادامه دارد.

«نیتسان هوروفیتس» وزیر بهداشت رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرد دولت لاپید نمی‌دانست که عملیات علیه غزه عواقب بزرگی خواهد داشت.

شبکه خبری قدس الاخباریه به نقل از منابع محلی گزارش داد نیرو‌های اشغالگر به تخریب منازل عاملان عملیات «إلعاد» در شهر رومانا جنین ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

رژیم صهیونیستی تسلیم مقاومت شد

خبرگزاری فلسطینی الشهاب گزارش داد، راهپیمایی گسترده‌ای به سوی خانه شهدای روز گذشته در اردوگاه جبالیا در حال حرکت است.

شادی و راهپیمایی فلسطینیان درپی اعلام آتش‌بس + فیلم و تصاویرشادی و راهپیمایی فلسطینیان درپی اعلام آتش‌بس + فیلم و تصاویرشادی و راهپیمایی فلسطینیان درپی اعلام آتش‌بس + فیلم و تصاویرشادی و راهپیمایی فلسطینیان درپی اعلام آتش‌بس + فیلم و تصاویرشادی و راهپیمایی فلسطینیان درپی اعلام آتش‌بس + فیلم و تصاویر

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در سرمقاله خود درباره قبول آتش‌بس از سوی رژیم اشغالگر نوشت: «عملیات در نوار غزه شاهد دیگری بر شکست مطلق سیاست اسرائیل در قبال غزه بود. برای جلوگیری از این مسیر حماقت، باید مسیر را به طور کامل تغییر داد.»

روزنامه «تایمز اسرائیل» نیز گزارش داد که جهاد اسلامی فلسطین روز یکشنبه تأیید کرد که به توافق آتش‌بس با رژیم اشغالگر دست یافته است. رژیم صهیونیستی پس از ۳ روز حمله هوایی به غزه، با این قرارداد با میانجی‌گری مصر موافقت کرد.

خبرنگار شبکه خبری المیادین در غزه نیز گزارش داد اوضاع در نوار غزه آرام است و هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی بر فراز آسمان غزه پرواز می‌کنند.

الشهاب تصاویری از راهپیمایی و شادی مردم فلسطین در محله «شجایه» در شرق شهر غزه در پی اعلام آتش‌بس و پایان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!