فیلم تست و بررسی ام وی ام X55 پرو


برای تبلیغ و رزرو...

فیلم تست و بررسی ام وی ام X55 پرو
فیلم تست و بررسی ام وی ام X55 پرو
فیلم های بررسی خودرو فیلم تست و بررسی ام وی ام X55 پرو
فیلم تست و بررسی ام وی ام X55 پرو
مشاهده فیلم در یوتیوب

تاریخچه حضور برند چری در ایران به 20 سالگی خود نزدیک می‌شود. نزدیک به 2 دهه حضور این برند با همکاری مدیران خودرو در کشور تجربه موفقی بوده است. ام وی ام X55 پرو یکی از خودروهایی است که طی این همکاری به بازار کشورمان عرضه شد و مورد استقبال قرار گرفت.

کراس‌اوور ام وی ام X55 پرو نسخه به‌روزرسانی شده از مدل ساده قبلی یعنی ام وی ام X55 است که علاوه بر فیس‌لیفت ظاهری، تغییرات گسترده‌ای در داخل کابین، مشخصات فنی و همچنین برخی از آپشن‌های آن انجام شده است و این خودرو را از هر لحاظ کامل‌تر و بهتر نموده است. در بخش ظاهری ام وی ام X55 پرو با یک نصب یک جلوپنجره جدید و انجام تغییرات ظاهری در بخش سپر چهره‌ای اسپرت‌تر به خود گرفته است و همچنین در بخش داخلی این خودرو داشبورد کاملاً متفاوت و امکانات مناسب ام وی ام X55 پرو حس یک خودرو جدید و مجهز را به انسان منتقل می‌کند. جعبه‌دنده 6 سرعته دوکلاچه در مدل قبلی با گربکس CVT ارتقا بافته جایگزین شده‌ جدید چری با قابلیت شبیه‌سازی 9 سرعت جایگزین شده است که از نظر فنی مصرف اقتصادی و دردسرهای نگهداری کمتری نسبت به نوع دوکلاچه ارائه می دهد و در دراز مدت باعث ایجاد رضایتمندی مشتری می‌شود. افزایش قدرت موتور از 147 اسب بخار به 156 اسب‌بخار و رسیدن گشتاور به 230 نیوتن‌متر باعث گردیده است که نسخه پرو به وضوح قوی‌تر از نسخه معمولی ام وی ام X55 ظاهر شود و به تجربه بهتره رانندگی با نسخه ام وی ام X55 پرو منجر می‌شود.

یکی از نقاط قوت خودروهای چینی حضور لیست مجهز و بلند بالای آپشن‌هاست. ام وی ام X55 نسخه پرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. آپشن‌هایی همچون صندلی راننده با تنظیمات برقی، ورود و استارت بدون کلید، نمایشگر لمسی به همراه پورت USB و شش عدد بلندگو، دوربین 360 درجه و دوربین داینامیک، نمایشگر دیجیتال صفحه کیلومتر، روکش‌های چرمی، سانروف برقی، سنسور پارک، کروز کنترل، امکان انتخاب حالت رانندگی اقتصادی، فرمان برقی، سیستم کنترل فشار باد تایرها، آینه‌های جمع شونده برقی، چراغ‌های اتوماتیک بهمراه دیلایت و چراغ بدرقه، تهویه مطبوع الکتریکی، کیسه هوای جلو و جانبی، ترمز پارک برقی مجهز به سیستم AutoHold، ترمزهای چهارچرخ دیسکی مجهز به ABS و EBD در کنار سیستم ترمز کمکی، کنترل کشش و پایداری الکترونیکی و کنترل ایستایی است. در ام وی ام X55 نسخه پرو شاهد حضور نمایشگر مرکزی بزرگتر 10.25 اینچی و مجهز شدن آن به سیستم تهویه مطبوع خودکار با پنل لمسی و فیلتر تصفیه هوای PM 2.5 شاهد بهترین شدن نسبی اوضاع در این خودرو هستیم.

در بالا می‌توانید فیلم تست و بررسی ام وی ام X55 پرو را ببینید.

عکس ها

(برای بزرگنمایی تصاویر زیر ، روی آنها کلیک کنید)

نظرات
پاسخ به:
پاسخ به:
hello
نام
ایمیل
متن پیام
ارسال ایمیل وارد شده اشتباه است
فیلم تست و بررسی ام وی ام X55 پرو در حال ارسال ...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها