بهره مندی مددجویان کمیته امداد از 2630 خدمت مسکن


بهره مندی مددجویان کمیته امداد از 2630 خدمت مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ حمید تیزهوش در این باره گفت: در بهار امسال ۲۱۴ خانواده تحت حمایت این نهاد در استان تهران از خدمات مسکن بهره‌مند شده اند. وی با اعلام برنامه‌های دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران،...

بهره مندی مددجویان کمیته امداد از 2630 خدمت مسکنبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ حمید تیزهوش در این باره گفت: در بهار امسال ۲۱۴ خانواده تحت حمایت این نهاد در استان تهران از خدمات مسکن بهره‌مند شده اند.

وی با اعلام برنامه‌های دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران، گفت: تا پایان سال جاری هدف گذاری برای ارائه خدمت مسکن به ۲۶۳۰ خانواده تحت حمایت انجام شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران افزود: در همین جهت در سه ماهه نخست سال جاری ۲۱۴ خانواده از خدمات مسکن بهره‌مند شده اند.

تیزهوش تصریح کرد: از این تعداد ۱۴ خانواده از خدمت احداث و خرید مسکن و ۲۰۰ خانواده تحت حمایت نیز از خدمت تعمیرات جزئی و کلی مسکن بهره‌مند شده اند.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران، خاطرنشان کرد: برای این تعداد خدمات ارائه شده در بخش مسکن بیش از ۹۴۳ میلیون تومان هزینه شده است.

وی یادآور شد: سال گذشته نیز ۵۵ واحد مسکونی با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد تومان برای خانواده‌های تحت حمایت احداث شده است.

تیزهوش همچنین در خصوص کمک هزینه احداث و تکمیل مسکن مددجویان شهری و روستایی گفت: ۲۳۷ واحد مسکونی با اعتبار بیش از ۷۷ میلیارد تومان برای مددجویان شهری و روستایی کمیته امداد احداث و تکمیل شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران در مورد تعمیرات واحد‌های مسکونی نیز افزود: ۱۵۱۱ واحد مسکونی در سال ۱۴۰۰ تعمیر شدند که هزینه لازم نیز برای این اقدام بیش از هفت میلیارد تومان بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3