مالزی یا آلمان؛ احمدرضا یا سردار/ جلوی بازیکن ایرانی وقت‌کشی نکنید!


مالزی یا آلمان؛ احمدرضا یا سردار/ جلوی بازیکن ایرانی وقت‌کشی نکنید!

کلافگی سردار آزمون از وقت‌کشی‌های پیاپی بازیکنان آگسبورگ یاد و خاطره حرکت تاریخی عابدزاده در پرسپولیس را زنده کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که ناکامی در گلزنی برای سومین مسابقه پیاپی سردار آزمون را حسابی کلافه کرده بود، وقت‌کشی بازیکنان آگسبورگ مزید بر علت شده بود تا این مهاجم ایرانی لورکوزن حسابی از کوره در برود.
در دقیقه 78 مسابقه بود که یکی از بازیکنان آگسبورگ درحالی که به نظر نمی‌رسید مصدومیت خاصی داشته باشد، گوشه محوطه جریمه خودش را روی زمین انداخته بود و برای اینکه داور مجبور به توقف مسابقه شود، پای خودش را روی خط عرضی زمین گذاشته بود تا بازی جریان پیدا نکند. اتفاقی که به طرزی عجیب با هیچ واکنشی از سوی داور هم مواجه نشده بود تا سردار شخصا وارد عملیاتی شود که خواهید دید:

مالزی یا آلمان؛ احمدرضا یا سردار/ جلوی بازیکن ایرانی وقت‌کشی نکنید!بازیکن آگسبورگ درحالی که داور هیچ اقدامی برای خروجش از زمین نمی‌کند، روی زمین مشغول وقت‌کشی است.
مالزی یا آلمان؛ احمدرضا یا سردار/ جلوی بازیکن ایرانی وقت‌کشی نکنید!داور با دیدن هجوم سردار از او می‌خواهد دخالت نکند.
مالزی یا آلمان؛ احمدرضا یا سردار/ جلوی بازیکن ایرانی وقت‌کشی نکنید!مهاجم ایرانی لورکوزن که از انفعال داور به ستوه آمده بود، پای بازیکن حریف از زمین خارج کرد.
مالزی یا آلمان؛ احمدرضا یا سردار/ جلوی بازیکن ایرانی وقت‌کشی نکنید!حرکتی که خنده‌های گزارشگر بازی را به دنبال داشت، داور بازی را هم مجبور به واکنش کرد.
مالزی یا آلمان؛ احمدرضا یا سردار/ جلوی بازیکن ایرانی وقت‌کشی نکنید!سردار که با کارت زرد مواجه شده بود، کلافه‌تر از گذشته فریاد می‌زد.
مالزی یا آلمان؛ احمدرضا یا سردار/ جلوی بازیکن ایرانی وقت‌کشی نکنید!دخالت فیزیکی دنیل کالیوری ایتالیایی باعث شد تا سردار مجددا برافروخته شود و این‌بار آتش خشمش دامن این بازیکن را بگیرد.
مالزی یا آلمان؛ احمدرضا یا سردار/ جلوی بازیکن ایرانی وقت‌کشی نکنید!پیرو هینکاپیه، هافبک اکوادوری و جوان لورکوزن سردار آزمون را دعوت به آرامش می‌کرد و سعی داشت او را از ماجرا دور کند.
مالزی یا آلمان؛ احمدرضا یا سردار/ جلوی بازیکن ایرانی وقت‌کشی نکنید!در ادامه امینه عدلی 22 ساله هم به یاری هینکاپیه آمد و موفق شدند سردار را از صحنه خارج کنند تا بازی مجددا ادامه پیدا کند.

اما این اتفاق، برای هواداران فوتبال در ایران خیلی صحنه ناآشنایی نبود. 25 سال پیش، احمدرضا عابدزاده، اسطوره فوتبال ایران در جریان نبرد آسیایی برابر پوهانگ استیلرز کره، دست به کاری مشابه و البته شدیدتر زد؛

مالزی یا آلمان؛ احمدرضا یا سردار/ جلوی بازیکن ایرانی وقت‌کشی نکنید!بعد از خراب کردن موقعیت توسط بازیکن پوهانگ، درحالی که به نظر می‌رسید او به حالت ناراحتی به خاطر ازدست دادن موقعیت روی زمین خوابیده، عابدزاده سعی کرد دستش را بگیرد تا او بلند شود و بازی ادامه پیدا کند.
مالزی یا آلمان؛ احمدرضا یا سردار/ جلوی بازیکن ایرانی وقت‌کشی نکنید!عابدزاده دست و پای بازیکن پوهانگ را به شکلی عجیب در دستانش گرفت و کشان کشان او را به سمت خطر عرضی زمین کشاند!
مالزی یا آلمان؛ احمدرضا یا سردار/ جلوی بازیکن ایرانی وقت‌کشی نکنید!در این لحظه، بازیکن پوهانگ با دست اشاره می‌کند که پایش دچار مشکل شده تا ذهن احمدرضا برای انجام یکی از بامزه‌ترین کارهای ممکن در زمین فوتبال آماده شود.
مالزی یا آلمان؛ احمدرضا یا سردار/ جلوی بازیکن ایرانی وقت‌کشی نکنید!عقاب آسیا بعد از اینکه بازیکن حریف را دو سه متر روی زمین با یک دست و پا کشید، بلافاصله بعد از عبورش از روی خط عرضی، دست و پای بازیکن را با ضربی غیرمعمولی رها کرد تا توپ را بردارد و به ادامه بازی بپردازد.

البته این رشته در فوتبال ایران سر دراز دارد و در یکی از جنجالی‌ترین مسابقات لیگ برتر ایران دوره دهم، فریدون زندی در واپسین دقایق بازی استیل آذین و استقلال، سعی داشت رفتاری مشابه با میلاد میداوودی داشته باشد که با اعتراض شدید فرهاد مجیدی و خود میداوودی، بلافاصله از کارش پشیمان شد و عذرخواهی کرد!

مالزی یا آلمان؛ احمدرضا یا سردار/ جلوی بازیکن ایرانی وقت‌کشی نکنید!هرچند در پایان این فصل، فریدون زندی به استقلال رفت و اتفاقا ارتباط بسیار صمیمانه‌ای با میلاد میداوودی و فرهاد مجیدی پیدا کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید