مومنی‌مقدم: به اهدافمان در تورنمنت والیبال جام کنفدراسیون آسیا دست یافتیم


مومنی‌مقدم: به اهدافمان در تورنمنت والیبال جام کنفدراسیون آسیا دست یافتیم

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: رتبه پنجم را در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا کسب کردیم و به نظرم به اهداف مدنظر خود در این تورنمت دست پیدا کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی‌مقدم پس از پایان مسابقه تیم ایران برابر پاکستان اظهار کرد: در جام کنفدراسیون آسیا کشورها با تیم‌های بزرگسالانشان شرکت کرده بودند و ایران با تیم جوانان در این رقابت‌ها حضور یافت. رتبه پنجم را کسب کردیم و به نظرم به اهداف مدنظر خود در این تورنمت دست پیدا کردیم.

وی افزود: در این مسابقات بازیکنان جوان ایران را با ملی‌پوشان با تجربه‌تر و بزرگ‌تر از خودشان محک زدیم و خدا را شکر می‌کنم که عملکرد خوبی در این مسابقات داشتند. این جوانان باید در مسابقات و میادین بین‌المللی بیشتری شرکت کنند و قطعا حضور در تورنمنت‌های اینچنینی می‌تواند به رشد بیشتر بازیکنان جوان والیبال، کمک کند.

سرمربی تیم جوانان ایران با اشاره به کسب مقام پنجمی ایران در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا عنوان کرد: کسب رتبه پنجمی با حضور 11 تیم در این مسابقات، جایگاه بدی برای ملی‌پوشان جوان کشورمان نیست. 4 تیم اول از جمله چین، ژاپن و کره‌جنوبی قطعاً از جوانان ایران بهتر بودند. تیم بحرین هم متفاوت تر و متمایزتر از سال‌های گذشته در این مسابقات حاضر شده بود و در نهایت به دیدار رده‌بندی رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این دستاورد و تجربه‌ای که در این تورنمنت بدست آوردیم، امیدوارم بتوانیم در مسابقات جوانان آسیا در بحرین به مقام قهرمانی که هدف کلی تیم و فدراسیون والیبال است، برسیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو