کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در آبراه اروند


کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در آبراه اروند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار" لطفعلی پاکباز " گفت: روز گذشته ماموران پایگاه دریابانی آبادان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل شناور‌های عبوری در اروند رود یک شناور باری حامل کالای قاچاق که به سمت بندر آبادان...

کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در آبراه اروندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار" لطفعلی پاکباز " گفت: روز گذشته ماموران پایگاه دریابانی آبادان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل شناور‌های عبوری در اروند رود یک شناور باری حامل کالای قاچاق که به سمت بندر آبادان در حرکت بود را شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده مرزبانی استان خوزستان افزود: ماموران در بازرسی از این شناور؛ ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم برنج، یک هزار و ۲۰۰ قوطی کمپوت آناناس و ۸ هزار بسته تمر هندی که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.
این مقام ارشد مرزبانی استان در ادامه با بیان دستگیری ۴ نفر در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟