طرح نامه های برنامه پنج ساله همکاریها تدوین و آماده ابلاغ است


طرح نامه های برنامه پنج ساله همکاریها تدوین و آماده ابلاغ است

خوشبختانه نگاه خوب وزیر آموزش و پرورش به استفاده از ظرفیت بی بدیل حوزه و روحانیت باعث شده است برنامه های ستاد با نگاه تحولی بازنگری شود و این مهم با طرح های قابل اجرا بر اساس برنامه پنج ساله همکاریها در آستانه ابلاغ به صف و ستاد می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست شورای معاونین ستاد همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش در سالن جلسات دفتر قم بر گزار گردید. حجت الاسلام حمید نیکزاد مشاورعالی وزیر آموزش و پرورش در این نشست ضمن تسلیت ایام عزای حسینی با ارایه گزارشی ازفعالیت های صورت گرفته درچند ماه اخیر،سرعت فعالیت ها و نیزاقبال مدیران ارشد حوزه وآموزش و پرورش از برنامه های ستاد را امیدوار کننده توصیف کرد.

وی گفت؛ خوشبختانه نگاه خوب وزیر آموزش و پرورش به استفاده از ظرفیت بی بدیل حوزه و روحانیت باعث شده است برنامه های ستاد با نگاه تحولی بازنگری شود و این مهم با طرح های قابل اجرا بر اساس برنامه پنج ساله همکاریها در آستانه ابلاغ به صف و ستاد می باشد.

دبیر ستا همکاریها با بیان این که شناسنامه طرحها و نیز پیوست شیوه اجرای آن تدوین و آماده اجرا می باشد گفت؛ تلاش کرده ایم در باز بینی برنامه پنج ساله هیچ برنامه ای را حذف نکرده بلکه با نگاه ارتقایی برخی از طرحها در قالب برنامه به آن اضافه نماییم.

وی با انتقاد از برخی سوء برداشت ها در قبولی های برتر کنکور گفت؛متاسفانه برخی غرض ورزانه با موج آفرینی رسانه ای و بی انصافی تمام،مدارس تیز هوشان را ازمدارس دولتی جدا دانستند در صورتیکه این نوع از مدارس تماما دولتی است که تحت عنوان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان نظارت و مدیریت می شوند و جزو بهترین مدارس کشور می باشند.

مشاورعالی وزیر آموزش و پرورش افزود؛ این مدارس با آزمون ورودی و با ایجاد یک فضای رقابتی مناسب سطح علمی دانش آموزان را بالا می برند و طبیعی است دانش آموزان آن در کنکور ،رقابت جدی تری داشته و رتبه های بهتری را کسب کنند.

در ابتدای این جلسه معاون اموراستانهای ستاد همکاریها با ارایه گزارشی از روند فعالیت های کمیته همکاریهای استان فارس و نیز سرکشی از برخی کمیته های شهرستانی این استان، روند همکاریها را خوب ارزیابی کرد و گفت؛ استقبال از طلاب معلم وظیفه و نیز طرح امین در شهرستانها قابل قبول و باانگیزه تعلیم و تربیتی از طرف آموزش و پرورش و نیز حوزه علمیه صورت میگیرد.

حجت الاسلام درودی افزود؛برای تاثیر گذاری هرچه بهتر طرح طلاب معلم وظیفه نیازمند برگزاری دوره های آموزشی در هر استان هستیم که این مهم از طریق استانها در حال پیگیری و اجرا می باشد.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟