مساجد و خبرنگاران نخستین مخاطبان جهاد تبیین هستند/تربیت مدیران نظام کارویژه کانون‌های مسجدی باشد


مساجد و خبرنگاران نخستین مخاطبان جهاد تبیین هستند/تربیت مدیران نظام کارویژه کانون‌های مسجدی باشد

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در نشست صمیمی با تحریریه خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مساجد و خبرنگاران از نخستین مخاطبان جهاد تبیین هستند، گفت: فعال کردن حلقه‌های میانی و تربیت مدیران ارشد برای نظام، کارویژه کانون‌های مساجد است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، نشست صمیمانه حجت الاسلام والمسلمین «کمال‌الدین خداداده»، مدیرعامل خبرگزاری شبستان و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور صبح امروز (سه‌شنبه، 25 مردادماه) در سالن اجتماعات ساختمان شهید سلیمانی این ستاد برگزار شد.

گزارش تصویری کامل این نشست را اینجا ببینید.

مساجد و خبرنگاران نخستین مخاطبان جهاد تبیین هستند/تربیت مدیران نظام کارویژه کانون‌های مسجدی باشد

بنابر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین خداداده با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تقدیر از مجاهدت های خبرنگاران در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی و تبیین، اظهار کرد: از مخاطبان اصلی جهاد تبیین که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، خبرنگاران هستند که در این باره رسالتی سنگین دارند.

مدیرعامل خبرگزاری شبستان در ادامه تصریح کرد: جهاد تبیین فعالیتی علمی پژوهشی و بخش دیگر آن اطلاع‌رسانی است که به صورت تدریجی انجام می شود.

مساجد و خبرنگاران نخستین مخاطبان جهاد تبیین هستند/تربیت مدیران نظام کارویژه کانون‌های مسجدی باشد

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با تقدیر از زحمات خبرنگاران در عرصه این جهاد، ابراز کرد: شما با قوت و قدرت در این میدان حضور دارید، و خرسندم از اینکه دغدغه اصلی شما ایجاد نشاط و تحول و پویایی کاری در خبرگزاری است.

وی با اشاره به سابقه 18 ساله حضور خبرگزاری شبستان در فضای رسانه‌ای کشور، گفت: امروز خبرگزاری شبستان به عنوان یکی از رسانه های مطرح فعالیت می کند که این یک سرمایه عظیم است. این رسانه باید فعالیت تخصصی خود را در عرصه دین، فرهنگ و اندیشه با قوت و قدرت ادامه دهد.

مساجد و خبرنگاران نخستین مخاطبان جهاد تبیین هستند/تربیت مدیران نظام کارویژه کانون‌های مسجدی باشد

حجت الاسلام والمسلمین خداداده آموزش را از مسائل مهم در فضای رسانه‌ای دانست و تاکید کرد: عرصه علوم ارتباطات مرز دانش است و امروز اگر دانش لازم در حوزه ارتباطی را نداشته باشیم از رقابت در دنیای رسانه عقب می مانیم بنابراین، به‌روز بودن خبرنگاران از مسائل مهمی است که باید مورد توجه باشد؛ انگیزه در این باره باید از سوی خبرنگاران و تمهیدات لازم توسط مجموعه فراهم شود.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خبرگزاری شبستان را را یک برند دانست و افزود: مجموعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و خبرگزاری شبستان باید پایگاه رشد و ارتقای استعدادهای نیروی انسانی باشند، در این راستا باید حلقه‌های میانی را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، فعال و مدیران مسجدی و ارشد نظام را از این طریق تربیت کنیم.

مدیرعامل خبرگزاری شبستان با بیان اینکه این رسانه باید قوه عاقله ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و محلی برای تحقیق و پژوهش در حوزه دین باشد، گفت: باید تلاش شود سند تحول و خط‌ مشی‌ آتی خبرگزاری تدوین و سند چشم انداز کوتاه‌مدت و بلندمدت آن بازنگری و به تناسب اقتضائات، به‌روز شود. امروز شبستان باید ظرفیت خود را برای کادرسازی بشناسد و آن را فعال کند.

حجت الاسلام والمسلمین خداداده در پایان با اعطای لوح تقدیر از اعضای تحریریه‌ی مرکز خبرگزاری شبستان، تقدیر به عمل آورد.

گفتنی است، در ابتدای این نشست صمیمانه اعضای تحریریه خبرگزاری شبستان برخی نکات مرتبط با رشد و اعتلای حوزه های کاری خود را با حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده مطرح کردند.

پایان پیام/40

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر