شیخ قبلان: سلمان رشدی، دشمن فرهنگ و انسان، بدترین نسخه آزادی بیان است


شیخ قبلان:  سلمان رشدی، دشمن فرهنگ و انسان، بدترین نسخه آزادی بیان است

مفتی جعفری لبنان درباره آنچه رشدی به آن گرفتار شده است، گفت: سلمان رشدی بدترین شخصیتی است که با دروغ و ریا با تاریخ و میراث برخورد کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، شیخ احمد قبلان، مفتی جعفری لبنان درباره آنچه که سلمان رشدی به آن گرفتار شد، گفت: موضع ما روشن و واضح است؛ سلمان رشدی بدترین شخصیتی است که با دروغ و ریا با تاریخ و میراث برخورد کرده است.

وی افزود: سلمان رشدی بخشی از اتاق عملیات فرهنگی غرب است که آن را با دروغ های خطرناک با میراث اسلامی آمیخته است تا میراث ما را به عنوان میراث جنایی معرفی کند.

شیخ احمد قبلان گفت: وی در پوشش فرهنگ غربی کینه را علیه مسلمانان کاشته است و کتاب آیات شیطانی برگرفته از افکار شیطانی و نفاق غرب است.

مفتی جعفری لبنان همچنین درباره معیار و ذهنیت غرب گفت که آنان فیلسوف بزرگ «راجر گارودی» به دلیل اسلام آوردن در هم شکستند، اما در مقابل شخصیت سلمان رشدی را به دلیل انکار اسلام وایفای نقش یک جنایتکار فرهنگی بالا بردند.

وی با اشاره حکمت فرهنگی گفت: از شیاطین که از آزادی غرب دم می زنند برحذر باشید و از غرب که از فرهنگ شیاطین دم می زنند برحذر باشید.

شیخ قبلان در پایان گفت: سلمان رشدی دشمن فرهنگ و انسان، بدترین نسخه آزادی بیان، سر افعی غربی و حیوانی تمام عیاراست که بر اساس معیارهای غربی به شرارت و تاریکی روی آورده است.

پایان پیام/43

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

راهبرد مقاومت برای نجات «جنین» فرسایشی کردن جنگ صهیونیست‌هاست