تلاش چادرملو برای ارتقاء ورزش یزد/استعدادیابی در صدر برنامه‌ها


تلاش چادرملو برای ارتقاء ورزش یزد/استعدادیابی در صدر برنامه‌ها

یزد- مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از تلاش این مجموعه برای ارتقاء ورزش اردکان و استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعلی طاهرزاده د رمراسم معارفه مدیر باشگاه ورزشی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به نو پا بودن باشگاه ورزشی چادرملو اظهار داشت: در صدد هستیم با اراده ای قوی و گامی مستحکم در راستای ارتقای سطح ورزش به ویژه در استان یزد نقش آفرینی کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از اهداف اصلی این باشگاه باید تلاش در جهت ایجاد کانون پرورش استعدادها و تجلی و شکوفایی ظرفیت های نهفته جوانان و نوجوانان استان همراه با تعمیم فرهنگ ورزش باشد.

مدیرعامل چادرملو بیان کرد: لازمه دستیابی به این اهداف، ایجاد بسترهای مناسب در حد بالاترین استانداردها برای رشد و توسعه پایدار و ایجاد زیرساخت‌های مناسب است تا بتوان زمینه رشد و تعالی استعدادها در تمامی رشته های ورزش منطقه را ارتقاء بخشیم.

وی با بیان اینکه حمایت از ورزش به نوعی سرمایه گذاری برای تربیت نسلی پویا و جامعه ای با نشاط است که آن را تکلیف خود می دانیم و برای تحقق آن در حد توان و ظرفیت خود تلاش خواهیم کرد، یادآور شد: در حال حاضر کاستی هایی در زیر ساخت های ورزش حرفه ای شهرستان اردکان و استان یزد وجود دارد که در صدد بهسازی و ساخت اماکن مناسب هستیم اما تا به ثمر رسیدن این اقدامات از ظرفیت های موجود کشور برای آمادگی لازم در جهت حضور قدرتمند و در شأن مردم شریف و علاقمندان ورزش شهرستان اردکان و استان یزد و نام چادرملو، در رقابت های ورزشی کشور و بین المللی بهره خواهیم برد.

علی عطایی، مدیر باشگاه ورزشی چادرملو نیز در این مراسم ضمن تشکر از اعتماد هیات مدیره و مدیرعامل چادرملو به برای انتخاب وی به عنوان مدیر باشگاه چادرملو اظهار داشت: با همه تجربه و توان تلاش خواهیم کرد علاوه بر گسترش و احیای ورزش شهرستان اردکان و استان یزد با حرکت در مسیر استعدادیابی و توسعه زیرساختها، زمینه های تقویت ورزش کارگری را نیز ارتقا بخشیم.

در این مراسم علی عطایی به طور رسمی به عنوان مدیر باشگاه ورزشی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو معرفی شد. وی پیش از این، معاون باشگاه پرسپولیس بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دومین کنگره شهدای یزد در تاریخ ماندگار می‌شود