چالش بزرگ لورکوزن در هفته سوم / گل اول را زود بزن سردار آزمون!


چالش بزرگ لورکوزن در هفته سوم / گل اول را زود  بزن سردار آزمون!

لورکوزن در هر سه بازی اخیر خود گل های زودهنگامی دریافت کرده است. دقیقه 3 بازی با اِلوِرسبرگ، دقیقه 10 بازی با دورتموند و دقیقه 15 بازی با آگسبورگ.

به گزارش "ورزش سه"، فصل به بدترین شکل ممکن برای بایر لورکوزن شروع شده و این تیم پس از دو بازی با دو شکست در قعر جدول بوندسلیگا قرار دارد. لورکوزن در هفته نخست بوندسلیگا، بازی را با یک گل به دورتموند باخت و در هفته دوم نیز 1-2 در زمین خود مغلوب آگسبورگ شد. لورکوزن قبل از شروع بوندسلیگا نیز با شکست از تیم گمنام اِلوِرسبرگ از جام حذفی کنار رفت.

هیچکس تصور چنین شروع بدی را از تیم سوم فصل گذشته بوندسلیگا نداشت. فرناندو کارو، مدیر اجرایی اسپانیایی لورکوزن، از این شرایط عصبانی است. او پس از شکست برابر آگسبورگ آشکارا ناراحت بود و گلایه می کرد. سیمون رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن، نیز شرایط مشابهی دارد.

او در مصاحبه جدید خود با اسپورت بیلد گفت:« دو هفته از بوندسلیگا گذشته و علاقه ای ندارم تا به جدول نگاه کنم. همه ناامید و ناراضی هستیم ولی باید بیشتر تلاش کنیم و مهمتر از هر چیزی این است که به یک برد نیاز داریم تا این دوره بد را پشت سر بگذاریم. خیلی زود باید به دور پیروزی برگردیم و این یک چالش بزرگ برای ما محسوب می شود.»

چالش بزرگ لورکوزن در هفته سوم / گل اول را زود  بزن سردار آزمون!

نکته مهم اینکه لورکوزن در هر سه بازی اخیر خود گل های زودهنگامی دریافت کرده است. دقیقه 3 بازی با اِلوِرسبرگ، دقیقه 10 بازی با دورتموند و دقیقه 15 بازی با آگسبورگ.

رولفس ادامه داد:« فصل قبل نقطه قوت ما این بود که اغلب گل نخست بازی را می زدیم و خیلی زود از حریف پیش می افتادیم. ما 80 گل زدیم که 14 تای‌شان در 15 دقیقه نخست بازی بود. از این حیث ما بهترین تیم بوندسلیگا بودیم. در 17 بازی ما گل اول را زدیم و فقط بایرن بهتر از ما بود(21 بار).»

ناکامی لورکوزن با وجود داشتن مهاجمانی چون پاتریک شیک، سردار آزمون، موسی دیابی و آدام هلوزک در نوع خود عجیب است. لورکوزن برابر آگسبورگ 24 شوت به دروازه داشت و تنها یک بار توسط هافبک خود به گل رسید.

روفلس در این مورد می گوید:« مهاجمان ما باید بیدار شوند و از شانس‌های‌شان بهتر استفاده کنند. واضح است که آرامش و تمرکز لازم را نداریم و کارها را بیهوده برای خودمان سخت می کنیم. ما دیگر نمی توانیم یک غفلت دیگر را تحمل کنیم و باید از این خوب عمیق بیدار شویم.»

بازی امروز برابر هوفن‌هایم می تواند فرصتی تازه برای لورکوزن باشد تا از این شرایط بد خارج شود. اینگونه خواهد شد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی